Hoppa till innehåll

Zelda The Windwalker

Rekommendera inlägg

hm, jag tror någon annan har haft en sådan fråga tidigare, jag tror du ska ha ett lösenord korrekt? Isåfall ska du gå till bombshop, spring runtom, klättra upp och kryp in i utrymmet där. Du får höra lösenordet under filmsekvensen så om du har svårt att komma ihåg så skriv upp det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hm, jag tror någon annan har haft en sådan fråga tidigare, jag tror du ska ha ett lösenord korrekt? Isåfall ska du gå till bombshop, spring runtom, klättra upp och kryp in i utrymmet där. Du får höra lösenordet under filmsekvensen så om du har svårt att komma ihåg så skriv upp det.

Eller så kan man gå till sin båt efter man har fått lösenordet, han säger vad det är

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hur man behandlar en haj? Hur menar du? Du kanske vill ta död på dom eller? Om du inte har Pilbåge eller bamburang så åk bara förbi dom.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag tror han menar pirat-skeppet på Windfall island...

Okej, jag har skrivit upp den koden. Fast den kan kanske vara olika, nåja, gå på sidan av bomb shopen och tryck på "A" när det står slide när du är över så klättrar du upp på gröna kläng växter sen så kryper du in och då så säger dom koden till dig.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...