Skinnpytte Skrivet 1 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2005 Jag slåg rekorrd i spelet Sky-attach men det gilldes inte. Fixa det!!!!!!!!! :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joko Skrivet 1 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2005 så händer de för mig också,ja har slått recoerdet på magic gems flera gånger men när ja trycker sumbit kommer de bara ett fel meddelande om att poängen inte kommer att sparas Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 1 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2005 men du har ju typ slåt rekord på alla spel det där var det första spelet som jag skulle ha haft rekord på, och så hände det :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lakris Skrivet 1 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2005 så händer de för mig också,ja har slått recoerdet på magic gems flera gånger men när ja trycker sumbit kommer de bara ett fel meddelande om att poängen inte kommer att sparas Händer för mig med, Admin eller nån svara Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zero_Tolerance Skrivet 2 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2005 Jag slåg rekorrd i spelet Sky-attach men det gilldes inte. Fixa det!!!!!!!!! :angry: I en liknande tråd så sa han att det kan hända att eran flash program strular och att ni kanske måste tömma tempolära filer som finns i C:\ eller nått sånt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 2 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2005 Som Zero_Tolerance säger så stämmer det bra. Anledningen till att de kan strula kan även bero på en brandvägg om ni har en mjukvaru(program) brandvägg. Se till att fuska.se/forum.fuska.se tillåts fullständigt isåfall. Anledningen till detta är att vi måste ha mycket hög säkerhet kring onlinespelen så man inte skall kunna fuska. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst henke37 Skrivet 2 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2005 Det vet jag... Det var rätt lätt inte för svårt att fuska innan jag berätta för admin hur enkelt det var. Jag säger inte hur jag gjorde det, men det är min och admins hemlighet... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 3 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2005 Okej men detta ämne kan låsas, jag slog rekord igen :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 3 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2005 Okej men detta ämne kan låsas, jag slog rekord igen :) *låst* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg