Gäst sparky Skrivet 1 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2005 Någon som går i sådan klass det fick pågrund av att jag fick IG i fyra ämnen det är tråkigt att går där men jag jobbar stenhårt endå Jag fick IG i Svenska Engelska SO Hemkunskap Någon annan som går där ärligt talat. Man går där för att man har svårt i skolan. Men jag är nu bäst iklassen jag gör Årkurs 9 böcker jag ligger före alla andra på alla ämnen. Tycker ni synd om mig hallå Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mohammed Skrivet 2 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2005 Jag tyckerlite synd om dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 3 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2005 vaaaaaa :blink: måste börja särskola för att man får ig i 4 ämnen dom e sjuka i huvudet!!! :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 3 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2005 lol man får inte börja i särskola om man får ig i endast 4 ämnen.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 3 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2005 Särskola går man i för att man inte klarar av att gå i en vanlig skola av olika skäl, så som utvecklingstörda eller att man bråkar med allt och alla... om man får ig i nåra ämnen får man bara stödundervisning. -.-' Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 4 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2005 Förövrigt, skriv inte tre inlägg på rad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gimcor Skrivet 14 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2005 men menar du inte typ särklass, som typ 4-6 lr typ 7-9 ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 16 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2005 men havn fick ig i 2 av kärnämmnena och då kan det väll vara möjligt? beror på vilken klass han går i Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Crap Skrivet 16 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2005 Så är det inte på vår skola. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wuurds Skrivet 17 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2005 (redigerat) sär skola bara föra du har fått ig i 4ämnen ? :P Redigerat 17 Mars 2005 av davve-da-kid Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 18 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2005 Du kanske är busig?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 18 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2005 Särskola är för dom som inte klarar av det i skolan. Och Sparky påstår att han går i särskola för han fått ig i 4 ämnen :lol: Särskola får man vell gå i om man har haft ig i alla ämnen (typ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.