Gäst sparky Skrivet 1 Mars 2005 Rapport Skrivet 1 Mars 2005 Någon som går i sådan klass det fick pågrund av att jag fick IG i fyra ämnen det är tråkigt att går där men jag jobbar stenhårt endå Jag fick IG i Svenska Engelska SO Hemkunskap Någon annan som går där ärligt talat. Man går där för att man har svårt i skolan. Men jag är nu bäst iklassen jag gör Årkurs 9 böcker jag ligger före alla andra på alla ämnen. Tycker ni synd om mig hallå Citera
isMaNnen Skrivet 3 Mars 2005 Rapport Skrivet 3 Mars 2005 vaaaaaa :blink: måste börja särskola för att man får ig i 4 ämnen dom e sjuka i huvudet!!! :P Citera
0013 Skrivet 3 Mars 2005 Rapport Skrivet 3 Mars 2005 lol man får inte börja i särskola om man får ig i endast 4 ämnen.... Citera
Escain Skrivet 3 Mars 2005 Rapport Skrivet 3 Mars 2005 Särskola går man i för att man inte klarar av att gå i en vanlig skola av olika skäl, så som utvecklingstörda eller att man bråkar med allt och alla... om man får ig i nåra ämnen får man bara stödundervisning. -.-' Citera
kola_king Skrivet 4 Mars 2005 Rapport Skrivet 4 Mars 2005 Förövrigt, skriv inte tre inlägg på rad! Citera
Gimcor Skrivet 14 Mars 2005 Rapport Skrivet 14 Mars 2005 men menar du inte typ särklass, som typ 4-6 lr typ 7-9 ? Citera
Guggo Skrivet 16 Mars 2005 Rapport Skrivet 16 Mars 2005 men havn fick ig i 2 av kärnämmnena och då kan det väll vara möjligt? beror på vilken klass han går i Citera
wuurds Skrivet 17 Mars 2005 Rapport Skrivet 17 Mars 2005 (redigerat) sär skola bara föra du har fått ig i 4ämnen ? :P Redigerat 17 Mars 2005 av davve-da-kid Citera
Lander Skrivet 18 Mars 2005 Rapport Skrivet 18 Mars 2005 Särskola är för dom som inte klarar av det i skolan. Och Sparky påstår att han går i särskola för han fått ig i 4 ämnen :lol: Särskola får man vell gå i om man har haft ig i alla ämnen (typ) Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.