Gäst wångö Skrivet 4 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2005 jo.. PS2. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jägarn Skrivet 5 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2005 Här har du fått en jä..... massa svar vad annat folk tycker ta reda själv vad som passar bäst.Titta vilka spel som finns till de olika basenheterna och sen vad det finns för möjligheter att göra mellan olika konsoller..Själv har jag en av varje(finns ju godbitar till alla enheter tycker jag) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 5 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2005 nintendo ds Jag ljuger inte en av mina kompisar har ds och den suge_!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ceco Skrivet 5 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2005 jo kollade på ett nintendo ds i en affär som heter game där tog dom 1600 för sitt ds och på onoff så tog dom 1500 för sitt nintendo ds onoff's playstation 2 kostar där 1500 så tror att jag satsar på playstation 2 tack alla för er hjälp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
msxmsx Skrivet 5 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2005 bra val ps2 är mycket bättre än nåt himmla nintendo DS :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lakris Skrivet 5 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2005 bra val ps2 är mycket bättre än nåt himmla nintendo DS :) håller med, köp PS2, den har GTA SA, Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The snake Skrivet 9 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2005 funderar på att köpa plastytion 2 men vet ej är det bra lr ska man köpa nintendo ds Playstation2 är bäst tycker jag. :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Holming-the-King Skrivet 9 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2005 ja ska köpa playstation2 med gta san andreas , har xbox... Annars finns SAN Andreas på XBox Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
elleboyz Skrivet 10 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2005 funderar på att köpa plastytion 2 men vet ej är det bra lr ska man köpa nintendo ds Köp nya tunna PS2 det äger! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 12 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2005 PS2 Nej! DS Nej! Vänta på PSX Ja! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 14 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2005 Ps 2 Lätt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ceco Skrivet 14 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2005 psx vad är det är det en dator som dell ahr gjort Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg