om reklam
+?ingenting
-slipper bryta av
om reklam
+?ingenting
-slipper bryta av
Ner med all reklam på TV:n Det är värkligen störande när det är reklam varje kvart eller halvtimme :angry:
Eller hur, bättre med rteklam mellan programmen än i dem!
Reklam är mycket till för att informera folk, men det är mycket störande, och sak som finns överallt. Reklam på internet,reklam på biograferna,reklam i tidningar,reklam på vägar,reklam på busar,reklam på filmer,och Tycker att det är alldeles för mycket, och gillar det inte. Tänk dig att du ska gå på bio. Filmen börjar kl9, men i själva verket börjar den fem minuter senare än den bestämda tiden, pga av att det ska visas reklam. <_<
det är bara dåligt på ens TV annars är det bra
reklam är j# <_< <_< vla onödigt
Det jag hatar mest är tandkräm reklamerna <.<.
Fast t.ex tv3 kännar på reklamerna .
Fast reklamerna har en bra anledning.
Om man är toanödig
Om man ska hälla lite mer chips i skålen <.<.
Fast jag tycker tv3 har en så lång reklam !
Jag har inget emot reklam... men det är för ofta och för mycket på tv.... det räcker om det är emellan tv programen inte mitt i. Men om det går en film på tv kan det få vara en eller två reklam snutar mitt i. :cool:
Jag tycker inte heller om reklam.
det är mest störande när man ser simpsons... vet inget värre
Jag hatar reklam. Det är så drygt. hoppas det försvinner.
Reklam suger det kommer mitt uppe i en film när det är som roligast sen är det störande att dom kommer bara med samma reklam hela tiden.
+ Plus på reklamen är att man kan gå och ta ett glas (dricka) eller gå på toa.
- Minus på reklamen är att det slösar så mycket tid ibland kan det vara reklam var 5:e minut.
tv4 och andra reklamkanaler har ju blivit anmälda för att dom ibland förstör konsten i filmerna genom att ha hastiga cpavbrott för reklam
men en reklam ibland är rättså okej, men f*n inte var sjunde minut <_<
Hatar reklamen!
Om man kollar på TV3 så ser man nästan endast reklam!
Om man kollar på en spännande film, Poff!
Det är en dålig reklam om tvättsvampar som går på batteri!
Reklmen är endast irriterande!
hahah, tv-shop, tidsfördrift No. 1
↗ till inläggettv4 och andra reklamkanaler har ju blivit anmälda för att dom ibland förstör konsten i filmerna genom att ha hastiga cpavbrott för reklam
men en reklam ibland är rättså okej, men f*n inte var sjunde minut <_<
nej, Det är ALDRIG skoj, aldrig...
jo ica reklamerna och den med de rosa kaninerna :P
Jag avskyr verkligen reklamen... Det förstår tiden då man kollar på film.. Värsta segt är det..... Ja, så just nu har vi sänkt pris på alla våra varor,,, lol lol...
jag ogillar reklamer med nakna resp halvnakna tjejer i.
Typ Schamporeklam o.s.v.
Men även dressman som ju faktiskt blev anmälda för att det fanns med en naken kvinna.
Och det är bra :D
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in