💬
Logga in
Fuska.se

Vad Tycker Ni Om Reklam

102 svar · startad

Nivå 4 · Lärling

TV-reklam är ju nästan det värsta som finns. Speciellt de där Pampers reklamerna. De pratar som om man är ett litet barn. "Du är två år och vill klara allt själv, skaffa Pampers blöjor".

Nivå 6 · Fuskare

Jag hatar reklam, dom överdriver ju så mycket. Den förstör alla pogramm på tv, varfö inte bara ta bort alla pogramm och visa bara reklam det är ju inget annat på tv. <_<

28 May 2005
Nivå 4 · Lärling

En sak som skulle göra reklam-kanaler bättre är att de inte har reklam i en film eller i ett program utan istället kör in 10 min reklam mellan varje program.

Nivå 5 · Fuskare

Japp, en gång när Video-spelaren var trasig och jag skulle se på Sagan om Ringen på Tv4 tog det 3 timmar, jag ångrade mig nästan...

Och när Bond gick, sådär 2 veckor sedan, så var det ju 6 reklampauser på 10 minuter för varje.. 1 timme reklam i en film!

Iaf, tv-reklam är ju rätt på vissa sätt när det är mellan olika program, men inte i filmer och sånt tack! <_<

29 May 2005
Nivå 4 · Lärling

Jo, i en film på två timmar skulle de ju kunna ha en reklam paus. Men i program som är 30/60min är jobbigt. Och filmerna på söndagar i TV4. Jag hatar nyhetspausen, den gör så jag nästan aldrig orkar se färdigt filmerna.

30 May 2005
↗ till inlägget

Japp, en gång när Video-spelaren var trasig och jag skulle se på Sagan om Ringen på Tv4 tog det 3 timmar, jag ångrade mig nästan...

Och när Bond gick, sådär 2 veckor sedan, så var det ju 6 reklampauser på 10 minuter för varje.. 1 timme reklam i en film!

Iaf, tv-reklam är ju rätt på vissa sätt när det är mellan olika program, men inte i filmer och sånt tack! <_<

Jag lider när jag läser det...
9 Jun 2005
Nivå 6 · Fuskare

På lördags kvällar när jag ska ha det lite mysig o så och kolla på nån Jim Carrey film så är det typ reklam var tionde minut. Jag brukar somna när det bara gått halva filmen! :angry:

Nivå 7 · Fuskare

men det allra drygaste är när tv4 börjar sända nyheterna mitt i filmen, då har jag somnat...

Nivå 9 · Veteranfuskare

det är irriterande när det kommer mitt inne i ett program. fast det kan vara ganska kul ibland oxå, som t.ex. ICA reklamen.

Reklam duger la men när man typ ser på film eller nåt så är det som bäst i filmen och så sätter dom in en reklam film mitt i allt :angry: , det är så jädra störande och så är reklam pauserna för långa.

10 Jun 2005
Nivå 6 · Fuskare

Ja, en del reklam pauser är ju i en kvart :angry:

Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget

Jag hatar reklam, dom överdriver ju så mycket. Den förstör alla pogramm på tv, varfö inte bara ta bort alla pogramm och visa bara reklam det är ju inget annat på tv. <_<

Finns redan....Tv-shop.

Nivå 6 · Fuskare

TV-shop är ännu drygare.

Nivå 11 · Veteranfuskare

Dark Elite: Nej, max 10 min på en mellan program, inte mitt i.

Nivå 6 · Fuskare

Aja, 10 minuter da. Men det spelar ingen roll. För det är så drygt!

11 Jun 2005
Nivå 10 · Veteranfuskare

Det är ju störande när man ser en jättebra film och det är jättespännande och då blir det reklam :( på vissa kanaler är det ju reklam var 5:e minut :(

13 Jun 2005
Nivå 7 · Fuskare

såg en film igår, 7 reklam pauser under den filmen, det är mycket drygt

Nivå 4 · Lärling

ni kan ju gärna betala skatt då till alla tv kanaler som ni tittar på, och dom skatterna kommer bli baserade på hur många som tittar på kanalen, vilket kan bli skit hög i vissa fall... hellre reklam 5 minuter var 20 minut än skatt!

15 Jun 2005
Nivå 12 · Mästerfuskare

men nyheterna på 4 e enå värst.... orka 20 min paus!

Nivå 4 · Lärling

jo, det är därför jag inte tittar på 4an, den kanalen vissar allt som dom andra visar, fast typ 3 år efter dom andra...

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in