nOfear Skrivet 30 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2005 Min kompis är muslim vi går i samma skola så när t.ex mattanten har glömt lägga kycklingkorven i matvagnen så säger han jag ska hämta så kommer det svenskar och säger orka tro på muslim traditionen j*vla invandrare han hade fannnn inte gjort nåt !!!!!! Så jag var tvungen och följa med honom Så kom svennarna efter oss och sa hahahahah kolla han får inte äta griskött bara kyckling ser ni det är det ni svenskar är så taskiga även om jag är svensk så är jag inte taskig för att hälften av mina kompisar är muslimer och dem är så himmla himmla schysta och alla är typ libaneser. Dem turkar som är kristna kommer från Wäst turkiet dem är både assyrer för att turkiet var en bit av syrien också men turkiet tog över den så nu i väst turkiet är det mest assyrer från turkiet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 30 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2005 jag hörde från en muslim att en av orsakerna tilla att dom itne äter gris är för att om man kastar grisen broder till honom som mat, så äter grisen upp det, så jag förklarade att även en människa skulle göra det om han inte var medveten om att det var det, en muslim skulle även överleva att äta griskött om han inte visste om att det var griskött... ett sätt att få mer "god" mat till skolan vore ju att ta bort "minus fläsk" maten, eftersom det kostar ju pengar att tillverka den maten, plus så måste dom ha speciela grytor som det inte har varit gris kött i Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nOfear Skrivet 30 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2005 Det är bara för att gris är orent fast vi fannn kristna borde fann inte bry oss om muslimer äter kyckling vi äter gris dem äter kyckling eller nöt fannnn vi borde inte klagaaaaa det är som att vi har tradition och fira jul ska muslimerna klaga på oss eller nejjjjjj fattttaaaaaaaa jag fattar inte att när jag kom till detta forum fanns det några som bara klagade på muslimer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jellyfish Skrivet 31 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2005 Jag har pratat med en muslimsk präst, en Iman, han sade att dom helt enkelt inte visste varför de inte år gris. Det hade alltid varit så i deras kultur, och dom såg ingen anledning till att bryta den nu. Han påpekade dock att han absoulut inte såg grisen som ett orent djur. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 31 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2005 letade du upp en iman bara pga denna diskussionen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jellyfish Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 letade du upp en iman bara pga denna diskussionen? Nej, han har varit och pratat på vår skola. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 asså Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 3 April 2005 Rapport Dela Skrivet 3 April 2005 Bra sagt mellanmjölk Om du flyttar till holland är du invandrare så jag säger bara snacka inte skit om dig själv. Hadde du kommit hit där jag bor hadde din ovän GoldusT kastat en fet guld kedja i ditt nylle! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nOfear Skrivet 3 April 2005 Rapport Dela Skrivet 3 April 2005 mmm om nån hatar invandrare här i sverige och åker till danmark då ska du hata dig själv eller hur. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 3 April 2005 Rapport Dela Skrivet 3 April 2005 Det finns ju bra och dåliga invandrare, och det finns bra och dåliga svenskar. Alla gör ju fel. Det är är lika sant som att det finns dåliga borgare och sämre borgare. (Sant som f*n alltså!) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 10 April 2005 Rapport Dela Skrivet 10 April 2005 ja, det kan till och med hålla med om, men det finns inte dåliga borgar ideer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 11 April 2005 Rapport Dela Skrivet 11 April 2005 Nej det finns bra och Dåliga Brogare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg