Hoppa till innehåll

Invandrare-kriminalitet

Gäst Fuel

Rekommendera inlägg

Min kompis är muslim vi går i samma skola så när t.ex mattanten har glömt lägga kycklingkorven i matvagnen så säger han jag ska hämta så kommer det svenskar och säger orka tro på muslim traditionen j*vla invandrare han hade fannnn inte gjort nåt !!!!!! Så jag var tvungen och följa med honom Så kom svennarna efter oss och sa hahahahah kolla han får inte äta griskött bara kyckling ser ni det är det ni svenskar är så taskiga även om jag är svensk så är jag inte taskig för att hälften av mina kompisar är muslimer och dem är så himmla himmla schysta och alla är typ libaneser. Dem turkar som är kristna kommer från Wäst turkiet dem är både assyrer för att turkiet var en bit av syrien också men turkiet tog över den så nu i väst turkiet är det mest assyrer från turkiet.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 138
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

jag hörde från en muslim att en av orsakerna tilla att dom itne äter gris är för att om man kastar grisen broder till honom som mat, så äter grisen upp det, så jag förklarade att även en människa skulle göra det om han inte var medveten om att det var det, en muslim skulle även överleva att äta griskött om han inte visste om att det var griskött...

ett sätt att få mer "god" mat till skolan vore ju att ta bort "minus fläsk" maten, eftersom det kostar ju pengar att tillverka den maten, plus så måste dom ha speciela grytor som det inte har varit gris kött i

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är bara för att gris är orent fast vi fannn kristna borde fann inte bry oss om muslimer äter kyckling vi äter gris dem äter kyckling eller nöt fannnn vi borde inte klagaaaaa det är som att vi har tradition och fira jul ska muslimerna klaga på oss eller nejjjjjj fattttaaaaaaaa jag fattar inte att när jag kom till detta forum fanns det några som bara klagade på muslimer

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har pratat med en muslimsk präst, en Iman, han sade att dom helt enkelt inte visste varför de inte år gris. Det hade alltid varit så i deras kultur, och dom såg ingen anledning till att bryta den nu.

Han påpekade dock att han absoulut inte såg grisen som ett orent djur.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa ny...