Xade Skrivet 14 April 2005 Rapport Dela Skrivet 14 April 2005 trodde det var sympati som du sa innan så beror det inte på hudfärg, det beror på religion, islam mest Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 14 April 2005 Rapport Dela Skrivet 14 April 2005 mest på religion tror jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 14 April 2005 Rapport Dela Skrivet 14 April 2005 ja islam har en del galna ideer som att man kommer till paradiset om man spränger andra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 14 April 2005 Rapport Dela Skrivet 14 April 2005 jaja, kanske inte riktigt så men nästan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jellyfish Skrivet 14 April 2005 Rapport Dela Skrivet 14 April 2005 ja islam har en del galna ideer som att man kommer till paradiset om man spränger andra Nej, vissa muslimer (ca. 3%) tycker/tror det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 14 April 2005 Rapport Dela Skrivet 14 April 2005 men muslimer är ändå konstiga, har massa konsitga regler, slöja på huvet, inte äta gris m.m Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 14 April 2005 Rapport Dela Skrivet 14 April 2005 alla muslimer har inte det, vissa kvinnor måste ha slöja, när de är nära främmande män, det säger dom är till för att skydda deras integritet, men när de är hemma, med sin man eller sina kvinnliga kompisar får de ha på sig vad de vill...... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Perisoreus Skrivet 14 April 2005 Rapport Dela Skrivet 14 April 2005 Jag tänkte att muslimerna måste ju tycka att kristendomen är en jättekonstig religion. Till exempel skickar kyrkan ut missionärer som ska försöka få dem till kristna. Någon måste väl ändå tycka att det låter väldigt desperat. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nOfear Skrivet 14 April 2005 Rapport Dela Skrivet 14 April 2005 Låt andra tro vad dem vill det är deras eget liv ni kan inte övertala dem att inte göra som dem själv tycker låt dem vara låt alt som kommit till jorden vara . Jag stör mig på att dem som tycker att dem dem är från andra folkgrupper hudfärg o.s.v inte ska få ha det bra alla är LIKA VÄRDA ! alla har rätt och bo här i jorden ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 16 April 2005 Rapport Dela Skrivet 16 April 2005 Alla är inte alls lika värda. Bara när man födds, sen värderas man efter vad man gör i livet. Vissa männsikor som Usama eller Saddam har inget värde, de ska dö. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 17 April 2005 Rapport Dela Skrivet 17 April 2005 döda dem då, eller sluta gnäll Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 17 April 2005 Rapport Dela Skrivet 17 April 2005 Tycker du inte att Kristendomen har konstiga ideer ? Te.x att det är en synd att kn*lla Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg