Vet_inget Skrivet 2 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2005 (redigerat) Vill du vara med i runescapes bästa team?? Då måste du vara combat 60+ och gärna ha en specielt bra skill. namn...........status...........combat level.............skill heining90.......ledare ............61..............mining och smithing (fearox).........ll-ll-ll-..............86..................woodcutting slickepit........vice ledare........62......................WC freejacko.......general ............69..............mining och smithing waste2..........kapten..............60+......................miner Puma_Thiman_....kapten..........66......................mining och smith kalahaha..........soldat...............65......................fishing och cooking Latmasken.......member kapten..72.........................alltiallo indigo king......kapten..............66.............................................. lapp................kapten...............87...............................WC megaman_x95 ...soldat............60..........................fishing Om du vill vara med pm:a mig ditt namn, combat level och skill så disskuterar vi det, och medelar dig sedan. Våra främsta mål är att bli rika och att pka mycke. Redigerat 15 April 2005 av Vet_inget Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dragon Lord Skrivet 2 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2005 kanske...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vet_inget Skrivet 2 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2005 säg bara skills o det så ska jag kolla upp det:) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dragon Lord Skrivet 2 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2005 (redigerat) namn:waste skills:kolla hi-score Redigerat 2 Mars 2005 av Dragon Lord Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AHMEDE Skrivet 2 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2005 combat : 69 name: freejacko hi score kolla mina skill där Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vet_inget Skrivet 2 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2005 waste, jag måste uppfattat namnet fel, för du finns inte i highscores.....för vi sa combat 60+... men freejacko är tilllagd som general 1 och miner och smither Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dragon Lord Skrivet 2 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2005 sa fel Waste2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
koopa Skrivet 2 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2005 _lundbergkga kolla higscoren....men min combat är bara 56... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AHMEDE Skrivet 2 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2005 e det någon som seljer mycket silver ore (payyar mera) bars (payyar mindre) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vet_inget Skrivet 2 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2005 hallå. detta är inte ett anons ämne, skapa ett eget om du måste ha silver, stör inte vårat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 2 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2005 haha Jag har Combat lv 82 men jag är med i Devils pack !?" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vet_inget Skrivet 2 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2005 ok, synd för dig, denna clan tar inte in low levels Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.