Gäst Beldur Skrivet 7 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2005 citat:de bästa teamet är devils pack era ''super noobs'' låter det bekant?? va det vi också som skrev det ellet? och ni ska inte skriva i det här ämnet om ni inte vill vara med, gör ni det anmäler jag er. Tror du att jag får en varning om du anmäler? Det får jag inte <_< Lol betyder det att vi startade någon sorts "tävling"!? Varför kan vi inte sluta bråka och bli vänner? :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vet_inget Skrivet 7 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2005 hallå, ut från detta ämne, ni pratar ju inte om det ämnet handlar om, så ni ska inte vara här! är det fler som vill vara med är ni välkommna, om ni uppfyller kraven:P men vi kan göra undantag ibland, bara så ni vet:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 8 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2005 hallå, ut från detta ämne, ni pratar ju inte om det ämnet handlar om, så ni ska inte vara här! är det fler som vill vara med är ni välkommna, om ni uppfyller kraven:P men vi kan göra undantag ibland, bara så ni vet:P Jag kanske går med... ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vet_inget Skrivet 8 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2005 men du e ju "stolt ledare i Devils Pack! (runescape)" och sen måste man vara combat 60+, om du inte såg det i början av ämnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 9 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2005 men du e ju "stolt ledare i Devils Pack! (runescape)" och sen måste man vara combat 60+, om du inte såg det i början av ämnet Jag har min combat på 62 om du inte tror mig kan du få se själv... ;) Även om jag är ledare för Devils Pack kan jag väl gå med lr? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vet_inget Skrivet 10 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2005 ja, fast då blir ju jag ledare över dig, så då blir ju devils pack en del av vårt team Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AHMEDE Skrivet 11 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2005 asså fattar inte vad dennna clan e till, vi gör ju inget! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vet_inget Skrivet 11 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2005 ci ska göra saker, men vi måste bli några stycken först. sen ska vi hjälpas åt att tjäna pengar,mest genom att pka Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst x0t Skrivet 11 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2005 får jag joina, duh.. >_> .. duh.. jag e combat 54 .. men jag har 60 ranging, 45 def, 40 atk, 40 strenght, 50 cooking .. 48 fishing.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 12 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2005 (redigerat) ja, fast då blir ju jag ledare över dig, så då blir ju devils pack en del av vårt team Hahahahaha, det kan du glömma! Du blir ledare för mig i DET HÄR teamet! Jag vet att du jätte gjärna vill ha Devils Pack men glöm din dröm! Tänk innan! Devils pack blir inte ditt inte ½% ditt! Bara för att du är ledare för mig i DET HÄR teamet är du inte ledare för mig i runescape... Som att du skulle ta över gubben eller något! <_< EDIT:Vi kan slå ihop teamen men men... ^_^ Om vi nu skulle göra det blir både du och jag högste ledare! Redigerat 12 Mars 2005 av 35 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 12 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2005 men vad blir jag då jag e ju vice ledare. :( :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 12 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2005 men vad blir jag då jag e ju vice ledare. :( :unsure: Snacka om det i Devils Pack tråden... Men du blir Vice Ledare fortfarande... "Runescapes bästa team" Haha det finns ett hemligt team jag har hört talats om med över 100 medlemmar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.