isMaNnen Skrivet 2 Mars 2005 Rapport Skrivet 2 Mars 2005 (redigerat) stäng denna tråd Redigerat 5 Mars 2005 av holalola
Salzalada Skrivet 3 Mars 2005 Rapport Skrivet 3 Mars 2005 Skriv en dikt på svenska och översätt den sen...
Autobahn Skrivet 3 Mars 2005 Rapport Skrivet 3 Mars 2005 (redigerat) Your face like flowers! And your heart to. I love you so much. I can´t leave without you. Kom på den själv :lol: EDIT: Ändrade HEART = FACE, HAIR = HEART Redigerat 4 Mars 2005 av Poison
kola_king Skrivet 4 Mars 2005 Rapport Skrivet 4 Mars 2005 Roses are red Violets are blue My heart loves you And the rest of me to Cliché, men whatever?
Autobahn Skrivet 4 Mars 2005 Rapport Skrivet 4 Mars 2005 Lol, Blommhjärta, såg att jag skrivit fel, ska ändra lol
Gäst Spirtual Skrivet 4 Mars 2005 Rapport Skrivet 4 Mars 2005 When I kiss you softened lips I'm beginning to remember How sweet you are I'm beginning to miss you Return to me
isMaNnen Skrivet 4 Mars 2005 Författare Rapport Skrivet 4 Mars 2005 (redigerat) When I kiss you softened lips I'm beginning to remember How sweet you are I'm beginning to miss you Return to me den var bra för hon har dumpat mig nyss! :cry: :cry: jag ahr försökt med massa saker nu när hon dumpat :cry: ex:ur like the rose in the sun i want to kiss u tonight lets be thoget untill we die och en till väldig lång men hon säger att hon älskar mig men vill ha en kille som hon kan vara med i verkligheten och nu avslöja on att hon har en tvilling :blink: Redigerat 4 Mars 2005 av holalola
# 21 Skrivet 4 Mars 2005 Rapport Skrivet 4 Mars 2005 Your face like flowers! And your heart to. I love you so much. I can´t leave without you. Kom på den själv :lol: EDIT: Ändrade HEART = FACE, HAIR = HEART "Ditt ansikte som blommor Och ditt hjärta till. Jag älskar dig så mycket. Jag kan inte lämna utan dig." ;)
Autobahn Skrivet 5 Mars 2005 Rapport Skrivet 5 Mars 2005 "Ditt ansikte är som blommor och ditt hjärta med. Jag älskar dig så mycket, jag kan inte leva utan dig" ;)
isMaNnen Skrivet 5 Mars 2005 Författare Rapport Skrivet 5 Mars 2005 (redigerat) YES!!!!! :D :D :D hon lämna sin kille och blev ihop med mig igen :D de var tack vara Slither dikt hon gilla den så mycket så hon dumpa den andra :D Redigerat 5 Mars 2005 av holalola
# 21 Skrivet 5 Mars 2005 Rapport Skrivet 5 Mars 2005 "Ditt ansikte är som blommor och ditt hjärta med. Jag älskar dig så mycket, jag kan inte leva utan dig" ;) Blir lätt fel med några stavfel. ;) Helt andra ord. :P
Rekommendera inlägg