emeli_91 Skrivet 3 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2005 hejhoppsan..! har bara en lite fråga hur många gånger ska man sparka till björnligan gubben i rumpan på 2 bossen typ när han åker lyftkran o kastar bomber har nog sparkat han i evigheter men inget händer ju inte ens dom här 3 brikorna i hörnet försvinner vore trevligt om man fick svar /emeli :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 3 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2005 visst, björnligan är ganska svåra. var ett tag sedan jag spelade spelet, så allt kommer kanske inte i rätt ordning. när grävmaskinen (eller vad det nu är) får motorstopp ska du hoppa upp och sparka (kvackwandoo-spark) honom i bakdelen...:P sedan ska du akta dig för bomberna, men när det kommer en bomb som ligger kvar ska du hoppa dit och kasta tillbaks den (genom att sparka har jag för mig). då förlorar bossen ett liv, och det är bara att fortsätta så. enda problemet är att snart har du nästan inga plattor kvar att stå på, så då gäller det att få björnbusen att kasta på rätt ställen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
emeli_91 Skrivet 4 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2005 tack så mycket för ditt svar nu kan jag komma vidare /emeli :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 4 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2005 säg bara till när du kommer till magica bossen, om du fastnar där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
emeli_91 Skrivet 5 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2005 nu har jag faktis fastnat där jag vet att man ska hoppa på dom där rutorna dom dom blinkar o sen kommer det nån döskalle men vad gör jag mera då ?? /emeli :kung: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 5 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2005 man ska slå tebax döskallen. då förlorar hon ett liv (tror jag). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
emeli_91 Skrivet 5 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2005 nej det funkar o kasta tillbaka den men hon förlorar inte nått liv o i bland går det inte ens o kasta tillbaka den snälla hjälp mig ..!! <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 5 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2005 nehe... om du lyckas kasta tebax den, vad händer då? att det inte går att kasta tebax beror nog på att du står för långt ifrån döskallen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
emeli_91 Skrivet 5 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2005 okey då vet jag men det försvinner ingen sån där bricka i hörnet när jag gör så utan det är bara gallret som typ spricker //emy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 7 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2005 just ja! skickar hon fler bomber? skicka tabax dem isåfall. kanske är så att du kan attackera henne då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
emeli_91 Skrivet 9 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2005 nu klarade jag den men hur gör jag på den sista bossen då ..?? o måste man samla i hop alla kläderna ..?? /emeli Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lin0z Skrivet 9 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2005 man måste inte samla ihop alla kläder Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.