DanniQ Skrivet 3 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2005 Finns det något program som man kan göra wma och MP3 filer till wave? (min mamma söker det). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dysfunction Skrivet 3 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2005 Finns det något program som man kan göra wma och MP3 filer till wave? (min mamma söker det). dbPowerAmp fungerar utmärkt till båda delarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 3 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2005 Finns det något program som man kan göra wma och MP3 filer till wave? (min mamma söker det). var laddar man ner det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dysfunction Skrivet 3 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2005 Finns det något program som man kan göra wma och MP3 filer till wave? (min mamma söker det). www.dbpoweramp.com När du vill konvertera något för första gången, kan programmet fråga om det får ladda ned en codec som behövs....tillåt det att göra så. Annars funkar det inte alls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 3 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2005 Finns det något program som man kan göra wma och MP3 filer till wave? (min mamma söker det). Okej, tack så mycket. ska testa på mammas dator sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 4 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2005 andvänder det också, har alltid funkat för mig.. finns det codec till den så man kan göra om till .ogg-filer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dysfunction Skrivet 4 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2005 andvänder det också, har alltid funkat för mig.. finns det codec till den så man kan göra om till .ogg-filer? Japp.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 4 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2005 det finns jättemånga codecs till dbpoweramp. har själv b.la. codecs för .m4a .aiff .ogg mfl. :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
henk_a Skrivet 5 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2005 Ett annat program är CDex. Sök på google eller download.com efter det, det är lätt att hantera, men frågan är varför ska hon konvertera det till wav? Det blir inte bättre ljud för det... Fast hon kanske skulle ha det till nåt annat... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 5 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2005 håller med, bara onödigt att konvertera från mp3 till waw, men det kan ju finnas speciella skäl. cdex är enligt mig bäst om du ska kopiera från cd till hårddisk, dbpoweramp bäst för att konvertera filer på hårddisken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dysfunction Skrivet 5 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2005 CDex har alltid varit bäst...eller inget är bäst..audigrabber är minst lika bra. Det enda det hänger på är codecen man använder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst henke37 Skrivet 7 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2005 Man behöver .wav filer när man ska göra audio-cds... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.