lakris Skrivet 11 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2005 hah a.. på taket ? flyger man inte av då? :P Nej, inte om man kan :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shotmans Skrivet 11 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2005 hej . ja har hört att man kan få ett stort flygplan som typ boeing 747.. när får man de ? när man har klarat spelet för de ahr ja gjort nu .. ? Vissa personers Gta:San Andreas spel är det segare att öppna portarna till garagen på så om det inte öppnas stå bara kvar där eller börja slå på porten , den brukar öppnas då! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
,,!,,(-.-),,!,, Skrivet 11 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2005 hej . ja har hört att man kan få ett stort flygplan som typ boeing 747.. när får man de ? när man har klarat spelet för de ahr ja gjort nu .. ? ingen frågade om det :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tiger-bosse Skrivet 29 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2005 hej . ja har hört att man kan få ett stort flygplan som typ boeing 747.. när får man de ? när man har klarat spelet för de ahr ja gjort nu .. ? men måste man ha full flyging skill för få upp alla flygplan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 29 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2005 Tack för alla tipsen!!Ska pröva!! Gött lol :P :P :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
elleboyz Skrivet 29 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2005 Skulle hellre kalla planet för boring 747 man ska köra hydra.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TJENA Skrivet 31 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2005 Men det står ju inget plan där för mig måste man ha fullt på flying skill lr? :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
,,!,,(-.-),,!,, Skrivet 31 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2005 Men det står ju inget plan där för mig måste man ha fullt på flying skill lr? :( Det står inte där hela tiden....jag vet inte om det är speciela tider Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TJENA Skrivet 31 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2005 oki jag har hittatt det nu :D Det var ju skitgrymt att köra det. :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 31 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2005 oki jag har hittatt det nu :D Det var ju skitgrymt att köra det. :cool: ..och att kracha det, såklart!!hehe.. :P :gitarr: Men synd att det inte står där hela tiden.. :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg