Meteora Skrivet 5 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2005 (redigerat) Du det heter väl Mario64 DS Nintendo DS har samma kraft som ett N64 Redigerat 5 Mars 2005 av Meteora Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sasuke kun Skrivet 5 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2005 nintendo ds har bättre grafik än nintendo64 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lakris Skrivet 5 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2005 Jag har DS Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sasuke kun Skrivet 5 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2005 det har väll inte kommit ut än Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lakris Skrivet 5 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2005 det har väll inte kommit ut än Jo men inte i Sverige Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sasuke kun Skrivet 5 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2005 okaj Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 5 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2005 Köpt utomlands, eller förhandsbokat? Aja, DS verkar bli hur coolt som helst! Jag ska köpa Mario 64 DS, Wario Ware: Touched och Metroid Prime: Hunters som tre första spel. PS.Fel forum.DS (haha, vilken ironi) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 5 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2005 Om jag köper/får ett DS så ska jag ha Meroide prime hunters Och sen väntar jag tills nåt bra Rollspel komme Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lakris Skrivet 5 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2005 Köpt utomlands, eller förhandsbokat? Aja, DS verkar bli hur coolt som helst! Jag ska köpa Mario 64 DS, Wario Ware: Touched och Metroid Prime: Hunters som tre första spel. PS.Fel forum.DS (haha, vilken ironi) Köpt utomlands Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 6 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2005 Jag ska köpa Super Mario 64 DS sen spara till Wario Ware: Touched!(Pengarna tog slut när jag räknade pengar till Nintendo DS) . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 6 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2005 jag ska köpa jump superstars (det är ett fighting spel med alla dragonballfigurer och one piece figurer det kommer att äga hårt) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 6 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2005 det skulle va kul! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg