Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

• 2 veckor senare...
Skrivet

bra spel bra story ...om du gillar denna typ av spel...men det är på tok för enkelt att klara

Ja!!! det är mycket mindre filmsekvenser än i 2:an!!! Det är fett bra!!
Skrivet

Vaaaa!!! mindre filmsekvenser, nu va det ett tag sen jag gick runt 2a man jag kan med största säkerhet säga att det MINST är lika många och långa filmskvenser....inget snack om annat i så fall kan han inte ha klarat det

Skrivet

Vaaaa!!! mindre filmsekvenser, nu va det ett tag sen jag gick runt 2a man jag kan med största säkerhet säga att det MINST är lika många och långa filmskvenser....inget snack om annat i så fall kan han inte ha klarat det

Skit samma! Köpte det igår, så nu kör jag!!! Tycker det är grymt!
Skrivet

Det är mycket mindre sekvenser i 3an!! Tvåan är ju bara en himla lång film!! Men du för säga vad sjutton du vill!!
Skrivet

mmm då har vi väll två olika verisioner då av 2an och 3an

Skrivet

Nej, Substance är samma men med lite fler uppdrag utanför storyn..

MGS3 Collectors Edition, får man med en t-shirt.

• 4 veckor senare...
Skrivet

har nyss klarat MGS 3 snake eater.. Gudomligt bra spel. så fina miljöer, så bra gjort, genuina karaktärer. Jag älskar Hideo Kojima!!

det är enav dom bästa spel till ps2 som acton tycker jag japanska spel

Skrivet

Köp! Köpte det i förrgår.. Det är så j*vla bra asså.. ^^

YoTo: T shirten fick man bara om man förhandsbokade. Det exklusiva med Limited edition i det här fallet är att det är en metall box :]

• Skapa ny...