Holming-the-King Skrivet 4 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2005 Tänkte köpa det? Är det ngt att rekomendra? :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ducktales Skrivet 4 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2005 har nyss klarat MGS 3 snake eater.. Gudomligt bra spel. så fina miljöer, så bra gjort, genuina karaktärer. Jag älskar Hideo Kojima!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jägarn Skrivet 17 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2005 bra spel bra story ...om du gillar denna typ av spel...men det är på tok för enkelt att klara Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Holming-the-King Skrivet 17 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2005 bra spel bra story ...om du gillar denna typ av spel...men det är på tok för enkelt att klara Jag hade det förra, gillade det, fast det var för mycket "filmfrekvenser" för min smak! Är det mindre i snake eater??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Juppy Skrivet 17 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2005 bra spel bra story ...om du gillar denna typ av spel...men det är på tok för enkelt att klara Ja!!! det är mycket mindre filmsekvenser än i 2:an!!! Det är fett bra!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jägarn Skrivet 17 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2005 Vaaaa!!! mindre filmsekvenser, nu va det ett tag sen jag gick runt 2a man jag kan med största säkerhet säga att det MINST är lika många och långa filmskvenser....inget snack om annat i så fall kan han inte ha klarat det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Holming-the-King Skrivet 18 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2005 Vaaaa!!! mindre filmsekvenser, nu va det ett tag sen jag gick runt 2a man jag kan med största säkerhet säga att det MINST är lika många och långa filmskvenser....inget snack om annat i så fall kan han inte ha klarat det Skit samma! Köpte det igår, så nu kör jag!!! Tycker det är grymt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Juppy Skrivet 18 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2005 Vaaaa!!! mindre filmsekvenser, nu va det ett tag sen jag gick runt 2a man jag kan med största säkerhet säga att det MINST är lika många och långa filmskvenser....inget snack om annat i så fall kan han inte ha klarat det Det är mycket mindre sekvenser i 3an!! Tvåan är ju bara en himla lång film!! Men du för säga vad sjutton du vill!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jägarn Skrivet 20 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2005 Vaaaa!!! mindre filmsekvenser, nu va det ett tag sen jag gick runt 2a man jag kan med största säkerhet säga att det MINST är lika många och långa filmskvenser....inget snack om annat i så fall kan han inte ha klarat det mmm då har vi väll två olika verisioner då av 2an och 3an Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 20 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2005 Nej, Substance är samma men med lite fler uppdrag utanför storyn.. MGS3 Collectors Edition, får man med en t-shirt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hideo kojima Skrivet 18 April 2005 Rapport Dela Skrivet 18 April 2005 har nyss klarat MGS 3 snake eater.. Gudomligt bra spel. så fina miljöer, så bra gjort, genuina karaktärer. Jag älskar Hideo Kojima!! det är enav dom bästa spel till ps2 som acton tycker jag japanska spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 19 April 2005 Rapport Dela Skrivet 19 April 2005 Köp! Köpte det i förrgår.. Det är så j*vla bra asså.. ^^ YoTo: T shirten fick man bara om man förhandsbokade. Det exklusiva med Limited edition i det här fallet är att det är en metall box :] Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg