Chagi Skrivet 4 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2005 kan någon berätta hur man gör en flash film :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 4 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2005 det beror vilken sorts flash film.men man kan i princip göra vad som hälst så du måste säga vilken typ av flash du vill göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 4 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2005 en tv spels film Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 4 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2005 macromedia flash mx är ju senaste... det finns ju program som typ Koolmoves Light som är gratis men inte så avancerade, de kanske skulle kunna funka till en liten film... har själv inte testat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 6 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2005 var får man tag i det då Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 6 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2005 börja med att skaffa lite sprites,så kanske jag kan hjälpa ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 18 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2005 sådär, nu har jag skaffat lite sprites Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 18 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2005 sådär, nu har jag skaffat lite sprites www.macromedia.com sök efter flash vilket spel ska du göra parodi på föresten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 18 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2005 mario :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
naruto rockar Skrivet 18 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2005 :o ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 21 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2005 :o ;) ohh....det mest spammigaste inlägget idag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.