Zontrius Skrivet 4 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2005 någon som har sett en bra film på sistone? jag skulle vilja se en bra Rysare. någon som har ett tips? :blink: :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 4 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2005 någon som har sett en bra film på sistone? jag skulle vilja se en bra Rysare. någon som har ett tips? :blink: :unsure: ja du kan ju se När lammen Tystnar och Hannibal nu i Helgen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 4 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2005 någon som har sett en bra film på sistone? jag skulle vilja se en bra Rysare. någon som har ett tips? :blink: :unsure: Om du ska se nån skräckis på bio så måste du ba se The Grudge ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zontrius Skrivet 4 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2005 Om du ska se nån skräckis på bio så måste du ba se The Grudge ;) <{POST_SNAPBACK}> Min brorsa sa att den va lite weird :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
「ケイーサマ」 Skrivet 4 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2005 Weird, men bra~ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 5 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2005 Konstigheter ska det vara i en film. ^_^ "Hide And Seek" verkar väldigt bra tycker jag. Men själv ska man också se Hannibal och När Lammen Tystnar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 5 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2005 Konstigheter ska det vara i en film. ^_^ "Hide And Seek" verkar väldigt bra tycker jag. Men själv ska man också se Hannibal och När Lammen Tystnar. Red Dragon När lammen tystnar Hannibal En trilogi :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 6 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2005 Konstigheter ska det vara i en film. ^_^ "Hide And Seek" verkar väldigt bra tycker jag. Men själv ska man också se Hannibal och När Lammen Tystnar. Jadå... Om man sätter dem i ordning. :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link the legend Skrivet 6 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2005 freddie vs jason är bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frezy_man Skrivet 6 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2005 jag såg BLOOD WORK med/av Clintan igår...den var bra. Det är en jävligt skum film. Förra veckan såg jag en svart vit 50-talare som heter livvakten av Akira Kurisawa. Jävligt grymm film asså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bure^ Skrivet 13 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2005 hmm skulle tipsa på Friday the 13, Jeepers Creepers Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 13 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2005 Konstigheter ska det vara i en film. ^_^ "Hide And Seek" verkar väldigt bra tycker jag. Men själv ska man också se Hannibal och När Lammen Tystnar. Det var rätt ordning. Red Dragon är föregångaren till När Lammen Tystnar, fast den gjordes senare. Starwars Episode One är ett exempel på samma sak. Jag såg Waterworld idag, billighets DVD för 50 lappen. Skit bra faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.