Oden Skrivet 7 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2005 Precis på samma sätt som du gör med coren. Du ska ha ett 6800 le, köp!! Jag har ett 6800 gt om det skulle interessera dig :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zontrius Skrivet 7 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2005 Precis på samma sätt som du gör med coren. Du ska ha ett 6800 le, köp!! Jag har ett 6800 gt om det skulle interessera dig :) vad kostar ett nytt 6800GT då???Och vad har du för kort , hur mycket gick ditt på?? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oden Skrivet 7 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2005 Ett 6800GT går på runt 4000 kr medan ett LE går på 2000 kr. Jag har ett point of view 6800 GT kort som är vattenkylt. Gick på 4500 kr med kylblocket. Clockar grymt bra ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zontrius Skrivet 7 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2005 ok låter bra vilka pogram är det man ska ha för att clocka? Har du msn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ReGaLiS Skrivet 9 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2005 jag hade köpt ett 6600 GT före 6800 LE. LE e bara ett j*vla budget kort köp detta istället asus 6800 eller det här e oxå ett bra kort Gainward 6600 GT GS,GLH Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oden Skrivet 9 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2005 6800LE är ett budget kort ja, men ditt asus kort också plus att mitt är billigare, bättre och tystare. Ganward korten är den tillvekare som gör dyrast kort. De har bra prestanda ich hög kvalitet, men frågar är om det är värt det. Står fortfarande fast vid att Leadtek 6800 LE är det bästa alternativet. Riva tuner är ett bra clocknings program, kan låsa upp pipelines på kortet också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zontrius Skrivet 9 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2005 ok :P så himmla svårt val :D Vilket är bäst till source? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.