Gäst Muuu Skrivet 4 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2005 (redigerat) jag har bytt ut mitt grafikkort i datorn och instalerat det. men när jag sen ska gå in i windows funkar det inte. vet någon varför. jag har windows2000 Redigerat 4 Mars 2005 av mu1991 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 4 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2005 ser du inget på skärmen förutom startsekvensen? isåfall kan du prova med att trycka i grafikkortet lite mer. det kan även vara så att det inte finns drivrutiner till grafikkortet. prova att mata in en cd om du fick med någon sån med grafikkortet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dysfunction Skrivet 4 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2005 jaa du får ju gärna utveckla din beskrivning av problemet lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 5 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2005 jag fick en cd med och jag har instalerat den och det är intryckt som det ska va. det kommer upp en liten ruta där det står windows loggar in. där är också namnet som jag har på inloggningen. men plötsligt stannar den. och det händer inget. och man måste stänga av den Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst henke37 Skrivet 5 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2005 Är skärmen på? En del skärmar stänger av sig när de stöter på signaler de inte klarar. Då räcker det normalt att byta upplösning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 5 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2005 ja skärmen är på. bilden är som vanligt innan jag bytte grafikkort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dysfunction Skrivet 5 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2005 ...tog du bort drivrutinerna till det gamla kortet innan du installerade det nya? Går det inte ens att logga in felsäkert? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 5 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2005 ja jag tog bort drivrutinerna och jag ska testa felsäkertläge Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 5 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2005 funkar inte det kan du ju i allra värsta fall byta tillbaks till ditt gamla grafikkort för att se om det blir bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dysfunction Skrivet 5 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2005 Om datorn är gammal kan det ju vara så att graffekortet inte är kompatibelt med moderkortet eller liknande. Och om det är en ny t.ex Dell-dator...jaa då blir jag inte förvånad. :D Krånglar alltid vid komponentbyte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 6 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2005 jag har testat och byta tillbaka till det gamla. men det funkade inte heller på felsäkertläge. den är helt kapput Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 11 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2005 då har du ett problem, du kanske kan fråga försäljaren lr titta på internet ifall det e kompirtabelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.