nico Skrivet 11 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2005 det har du verkligen. men funkade det gamla förut? gjorde det det så ligger tyvärr nog felet någon annanstans än i grafikkortet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gimcor Skrivet 12 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2005 förmodligen något som inte är helt installerat, testa att ta ut och sätta in grafikkortet och sedan ominstallera, funka för mig på mitt ljudkort när det hände så :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dysfunction Skrivet 12 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2005 Det är ju bara det att om det gamla som funkade förut inte funkar nu....jaa då kan något ha skadats på moderkortet vid bytet. Förmodligen AGPn, men du borde lämna in datorn till en legitimerad datorreparatör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 12 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2005 ja, det är kanske bäst så. det blir nog enklast så (fast dyrast). om du inte känner någon datorreparatör eller liknande. en som vi kände fixade datorn när windows inte ville starta och vi inte hade gjort någon backup... kostade bara några hundra. men sådan tur har du väl kanske inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 13 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2005 min pappa har tagit upp den till sitt jobb och dom har nästan fixat den nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 13 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2005 ok. så bra! vet du vad det var som var fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 15 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2005 hoppas den funkar bra, och länge! :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.