mario Skrivet 4 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2005 (redigerat) när man blir member på runescape 2 betalar man cirka 30 kr varje månad eller hur??? eller är det bara en månad???? hur är det??? Redigerat 4 Mars 2005 av mario Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 4 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2005 Ja för ett år Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mario Skrivet 4 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2005 Ja för ett år ok kan man sluta va member när man vill och inte betala sen??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst x0t Skrivet 4 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2005 42 kr lr 32 kr för 1 månad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mario Skrivet 4 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2005 snälla svara på min sista fråga sen är jag nöjd :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Foxyrock Skrivet 4 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2005 Man betalar 42kr i månaden ( vilket är värt pengarna) och ja,det går att sluta vara member när man vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mario Skrivet 4 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2005 (redigerat) 1.men tenk om det inte slutar kosta.... 1.har det hänt er nån gång??? 2.har ni testat avbryta att vara member??? 2.isåfal funkade det??? 2.slutade det kosta då??? snnäälla svvvaarrraa!!!!!!!!!!!!!!!! Redigerat 4 Mars 2005 av mario Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 5 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2005 1.men tenk om det inte slutar kosta.... 1.har det hänt er nån gång??? 2.har ni testat avbryta att vara member??? 2.isåfal funkade det??? 2.slutade det kosta då??? snnäälla svvvaarrraa!!!!!!!!!!!!!!!! Slutar man betala så är man inte member mer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mario Skrivet 5 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2005 svara på min fråga... <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 5 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2005 Precis betalar man inte så e man inte member Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 5 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2005 svara på min fråga... <_< Vad för svar söker du då?Om inte detta räkte.. <_< "Slutar man betala så är man inte member mer?" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mario Skrivet 5 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2005 svara på min fråga... <_< har du testat att avbryta va member? slutade det kosta då? det är min fråga! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.