Gäst Beldur Skrivet 5 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2005 OM MAN INTE BETALAR AVNBRYTER MAN OCH DET SLUTAR ATT KOSTA! E du så trög fattad?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mario Skrivet 5 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2005 (redigerat) OM MAN INTE BETALAR AVNBRYTER MAN OCH DET SLUTAR ATT KOSTA! E du så trög fattad?! ja faktist jag har hög feber *host host* jag e himla trööött :zzz: .... *hooooosssttt* jag har snuva.... jag går runt som en zombie.... derför att jag e så himla yr :wacko: försvin bort din feber :evil: :evil: :evil: arrggg *hoosstt* Redigerat 5 Mars 2005 av mario Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vet_inget Skrivet 5 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2005 asså, det blir biligare om du betalar för ett år, men man kan vara member 1 månad i taget me, och om du väljer att sluta vara member så är du member så länge du har betalat, och när dom dagarna är slut så slutar ditt member att verka, det är 42kr du betalar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 6 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2005 OM MAN INTE BETALAR AVNBRYTER MAN OCH DET SLUTAR ATT KOSTA! E du så trög fattad?! Jaha sry det visste inte jag... NU förstår jag det ;) Det var lite jobbigt när jag fick svara på frågan 2 gånger... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.