cesse Skrivet 4 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2005 Jag har fusk till Rayman (1,PC) och vill använda deet,men jag fattar inte hur man ska skriva in det.Ska man skriva in det i något slags PASSWORD och hur gör man det? skriv svar hit eller skicka ett mejl till [email protected]! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 4 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2005 är inte säker, i tvåan ska man pausa och skriva in koden. då hör man folk som applåderar och så utförs fusket. prova om det är samma sak i ettan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cesse Skrivet 5 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2005 har provat att bara skriva in det,men det händer inget,och jag tror inte att något skulle kunna hända...det är så irriterande,jag kan bara inte klara skorpionen och komma till den sista världen...du vet inte nån bra sida där det kan stå sådana saker? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Hulk746 Skrivet 5 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2005 gör man inte samma sak som man gör på playstation? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cesse Skrivet 5 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2005 jag tror inte det.önskar att jag hade spelet på playstation eller liknande... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 5 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2005 hör med någon på http://www.raymanzone.com. deras forum använder för övrigt Invension Power Board, presis som fuska.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lakris Skrivet 5 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2005 jag tror inte det.önskar att jag hade spelet på playstation eller liknande... Jag har spelet på playstation, kommer inte ihåg, men finns det nån load eller password? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.