Spawn Skrivet 4 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2005 Hej jag vill köpa en rs gubbe. Krav: Minst level 40 Ska helst vara member.... Jag betalar 10000 i rs pengar :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mario Skrivet 6 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2005 minst lv 40 och member vill du bara köpa för 10000..... det var inte mycke pengar <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spawn Skrivet 8 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2005 Vet men hoppas nagon saljer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vet_inget Skrivet 8 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2005 du kan få köpa min på combat 21, ej member för 10k. men jag hoppas att du inte på alvar tror att någon med combat 40+ och e member säljer den för 10k :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spawn Skrivet 9 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2005 Man vet aldrig om nagon saljer sitt account... Och nej tack behöver lite en member... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.