purjo Skrivet 4 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2005 Hjälp på tredje tidsåldern. Hur klarar man striden på helms klyfta efter att man har fått vara aragon?Det är striden där det kommer massor med bärsärkers när man har dödat en det är samma sak med trollen det kommer massa nya hela tiden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
,,!,,(-.-),,!,, Skrivet 4 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2005 Hjälp på tredje tidsåldern. Hur klarar man striden på helms klyfta efter att man har fått vara aragon?Det är striden där det kommer massor med bärsärkers när man har dödat en det är samma sak med trollen det kommer massa nya hela tiden. Det är bara fortsätta att döda efter några gånger tar dom slut Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jägarn Skrivet 5 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2005 Först se till att du har klart onskelägret så du har bra vapen...sen ta och backa tillbaka i resan lite sen fajtas en massa och bygg upp deras styrka,både på vapenet och magi ledarskap m.m.Tipps att bygga upp magi o ledarksp slå ut alla finder utan en ta och söv han sen är det bar och gå runt och använd sånt som inte dödar fienden..sen är det bara att hålla på i några h så får du fina grejor... Att spö dom sen är bussenkelt bara och hålla på ett tag till som sweet sa.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 5 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2005 Jag har klarat det nu men jag har fastnat igen när man möter gothmog för andra gången det går inte att klara. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
,,!,,(-.-),,!,, Skrivet 5 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2005 Jag har klarat det nu men jag har fastnat igen när man möter gothmog för andra gången det går inte att klara. Är de i osgoliat? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jägarn Skrivet 6 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2005 Jag har klarat det nu men jag har fastnat igen när man möter gothmog för andra gången det går inte att klara. Va envis o se till att gubbarna är starka...persoligen tyckte jag att deta spel va alldeles för enkelt.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
,,!,,(-.-),,!,, Skrivet 6 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2005 Jag har klarat det nu men jag har fastnat igen när man möter gothmog för andra gången det går inte att klara. Det är enkelt och tråkit :zzz: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 6 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2005 Ja i osghiliat men ja har klarat de nu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg