Slasktratt Skrivet 22 April 2005 Rapport Dela Skrivet 22 April 2005 "Hejsan. Detta programmet får du inte sälja vidare, du får inte heller kopiera det. Du får inte uttala dig rasistiskt och du får inte sprida porr. Välkommen" Står det typ, i utdragen version. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 22 April 2005 Rapport Dela Skrivet 22 April 2005 eller: du får icke göra nåt olagligt med detta programm, ty då du skola brinna i de manglosaxiska eldarna förevigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 23 April 2005 Rapport Dela Skrivet 23 April 2005 så otroligt korkad regel att man inte får sprida rasism eller porr. nu blir jag verkligen, verkligen förbannad!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Perisoreus Skrivet 24 April 2005 Rapport Dela Skrivet 24 April 2005 Livstidsstraff för rasism! Läser heller aldrig licensavtalen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 26 April 2005 Rapport Dela Skrivet 26 April 2005 Livstidsstraff för rasism! Läser heller aldrig licensavtalen. så otroligt dålig regel att inte ens få sprida rasism Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 26 April 2005 Rapport Dela Skrivet 26 April 2005 Jag läser heller aldrig licensavtalen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 26 April 2005 Rapport Dela Skrivet 26 April 2005 nej vem orkar... varför får man inte sprida rasism egentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 26 April 2005 Rapport Dela Skrivet 26 April 2005 För att det stor i reglerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 26 April 2005 Rapport Dela Skrivet 26 April 2005 men ändå... konstiga regler... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 27 April 2005 Rapport Dela Skrivet 27 April 2005 Tycker inte jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 27 April 2005 Rapport Dela Skrivet 27 April 2005 varför då? porr/rasism har jag inget emot Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 27 April 2005 Rapport Dela Skrivet 27 April 2005 Du ja. Men det finns fler folk en du på det här forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.