isMaNnen Skrivet 5 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2005 betyder ds dubbel screen??de e iallafall som de den ahr ju 2 skermar också! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kebab Nisse Skrivet 5 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2005 det betyder dual screen om jag inte minns helt snett Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeem Skrivet 5 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2005 ok men double screen betyder dubbel skärm vad betyder då dual screen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 5 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2005 det betyder Devoplerment System och dual screen ___________(stavas?)î Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeem Skrivet 5 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2005 det betyder Devoplerment System och dual screen ___________(stavas?)î Min fråga var vad dual screen betyder...då svaarar du Devoplerment System...o va e det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 8 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2005 :visslar: ingen aning :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeem Skrivet 8 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2005 Du har ju koll också... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RebeL9 Skrivet 8 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2005 dual screen betyder dubbla skarmar helt enkelt. Developer System tycker jag later helt vrickat. Vad har det med konsollen att gora? "utvecklarsystem" ? lol Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeem Skrivet 8 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2005 då betyder det med många andra ord, doubble screen! HAHA! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 8 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2005 har för mig att Developer System e ett bra sätt att göra spel (inte säker) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeem Skrivet 8 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2005 Va e de då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 9 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2005 ett bra sätt att göra spel (tror jag) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg