Gokusanen Skrivet 30 December 2003 Rapport Dela Skrivet 30 December 2003 jag undrar bara hur man blir liten i oot :?: :cry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 30 December 2003 Rapport Dela Skrivet 30 December 2003 ja en bra fråga... jag villl också veta det men jag har inte blivigt stor än men skulle va bra coh veta! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gokusanen Skrivet 30 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 30 December 2003 jag har inte heller för jag började om för jag blev stor :cry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gokusanen Skrivet 30 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 30 December 2003 Snälla kan nån hjälpa mig :!: :!: :cry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jimbo_88 Skrivet 30 December 2003 Rapport Dela Skrivet 30 December 2003 du ska klara första templet som stor sen kan du sätta tillbaka svärdet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gokusanen Skrivet 30 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 30 December 2003 tack så jätte mycket Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 30 December 2003 Rapport Dela Skrivet 30 December 2003 ska man göra det där med Masters Sword i Tempel of Time eller??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 30 December 2003 Rapport Dela Skrivet 30 December 2003 ja...rätt gissat om det nu var en gissning...! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 30 December 2003 Rapport Dela Skrivet 30 December 2003 om ni verkligen har kört spelet och verkligen varit uppmärksamma så säger sheik faktiskt att du kan gå tillbaka i tiden 7år.. det skulle iaf en trogen zelda lirare göra.. lyssna noga på vad folket har o säga ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 31 December 2003 Rapport Dela Skrivet 31 December 2003 om ni verkligen har kört spelet och verkligen varit uppmärksamma så säger sheik faktiskt att du kan gå tillbaka i tiden 7år.. det skulle iaf en trogen zelda lirare göra.. lyssna noga på vad folket har o säga ;) jag visste redan det....men ingen frågade om hur mycket man åkte tillbaks... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 31 December 2003 Rapport Dela Skrivet 31 December 2003 om ni verkligen har kört spelet och verkligen varit uppmärksamma så säger sheik faktiskt att du kan gå tillbaka i tiden 7år.. det skulle iaf en trogen zelda lirare göra.. lyssna noga på vad folket har o säga ;) jag visste redan det....men ingen frågade om hur mycket man åkte tillbaks... nänä det berättade jag bara för skojjs skull men dom fick ju endå reda på vad dom ville eller hur? Ps. dom kan inte åka längre fram/bak i tiden än 7år eller kortare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 31 December 2003 Rapport Dela Skrivet 31 December 2003 nix....men på majoras mask kan van ju inte bli stor utan Fierce diety mask och då står det eller sägs det inte hur gammal han blir... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg