X-Player Skrivet 7 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2005 "Wake me up" Är en av dem bra låtarna på deras album american idiot.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link the legend Skrivet 7 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2005 wake up me when september ends är bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 8 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2005 Boulevard of broken dreams är deras bästa låt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
greeenfreak Skrivet 11 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2005 Okej...skall sammanfatta mig kort...Ta och lyssna på deras gammla skivor, sedan kan ni kanske (obs!) KANSKE uttala er... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 11 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2005 King for a day och Holiday.. Utan tvekan ;) Men American Idiot och Boulevard of broken dreams är lite sönderspelade.. men de är bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JSIKA Skrivet 11 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2005 Boulevard är så pass uttjatad nu, och det är synd för det är verkligen en jättefin låt. Jag gillar Time of my life, She's a rebel och Wake me up when September ends.. B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 11 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2005 hoppas att she's a rebel blir deras nästa singel. Refrängen är så j*vla skön! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moonwall Skrivet 11 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2005 american idiot! Absolut!!! B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 12 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2005 Hela albumet American Idiot äger, jag har lyssnat på dom 10 timmar om dagen, varje dag sen jag fick skivan.. Jag fick den i Januari.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst volvotobben Skrivet 12 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2005 lyssnar inte på green day men american idiot skulle jag säga Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 13 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2005 american idiot fick bara 3 i betyg av aftonbladet... Vilken skam.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 13 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2005 (redigerat) haha.. Green Day. Dom lyssnade jag på får flera år sen när jag åkte skateboard och vart skatepunksgay.. Soft att ni lyssnar på dom nu för tiden.. Redigerat 13 Mars 2005 av Mellanmjölk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.