Metpy Skrivet 18 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2005 testa me ett kinagameboy då, men visst, karongen kan inte visa om de e virus på.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 18 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2005 Det är en hack!!! Vissa grejer finns inte då för snubbarna som hackat det är amatörer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 18 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2005 Men asså en sak bara alla nintendos bärbara konsoler är regions fria du kan spela spel från vilket land du vill. Troligen så har du blivit lurad på en massa pengar. Thailand brukar ha skumme prylar. Det kan innebära att Kina också har det :/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 19 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2005 Ja precis som Dino säger,Thailand har många skumma grejor,t.e.x att min bästis var i Thailand och köpte ett falskt Crystal,han möte vilda Golems på lv 2 i route 130,snacka om konstigt ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mickee Skrivet 29 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2005 Ja precis som Dino säger,Thailand har många skumma grejor,t.e.x att min bästis var i Thailand och köpte ett falskt Crystal,han möte vilda Golems på lv 2 i route 130,snacka om konstigt ;) jag köpte ett spel som hette pokemon gold silver man kunde köra på båda spelen på ett !! men jag kunde börja med entiei mew eller logia !! det var konstigt sen kunde man inte häller save men när jag kom till sodowodo fångade jag han sen kunde han fly,rock trow,hyper beam och surf !! riktigt konstigt !! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 29 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2005 men hur sparar man på emerald Hejdå Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 30 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2005 Precis som vanligt men eftersom du har ett falskt spel så...... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 30 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2005 Jag kan inte spara på min FireRed Hack. Gör inget för jag har den riktiga. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg