Hoppa till innehåll

Trillingar Eller Mer?


Gaby
 Dela

Rekommendera inlägg

:unsure: Jag undar om man kan få högre antal än trillingar åt gången? Finns det något fusk som gör att man får trillingar (undar eftersom att det finns till tvillingar)? Eller något man ska göra för att öka risken för tvillingar? ;)

 

:) M.V.H Gaby :gitarr:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

:unsure: Jag undar om man kan få högre antal än trillingar åt gången? Finns det något fusk som gör att man får trillingar (undar eftersom att det finns till tvillingar)? Eller något man ska göra för att öka risken för tvillingar?  ;)

 

:) M.V.H Gaby :gitarr:

 

Jag tror inte att man kan få mer än trillingar åt gången... :unsure:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

:unsure: Jag undar om man kan få högre antal än trillingar åt gången? Finns det något fusk som gör att man får trillingar (undar eftersom att det finns till tvillingar)? Eller något man ska göra för att öka risken för tvillingar?  ;)

 

:) M.V.H Gaby :gitarr:

Jag tror inte att man kan få mer än trillingar åt gången... :unsure:

 

 

men om man kan få trillingar kan ni inte svara istället. kan man få trillingar?? hur får man trillingar??

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Anledningen till att man inte kan ha trekant e väl för att man kan väl bara ha lite "kul" om man e typ "kär" eller ngt i en gubbe....om man har "kul" med någon annan så att denne ser det blir de ju svartsjukedrama???? Så har jag fattat de som...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...