fotbollssnubben Skrivet 5 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2005 Jag har fastnat kommer ingenstans vad ska jag göra för att komma vidare har klarat forest tempel vad gör jag nu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zell Skrivet 5 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2005 Leta, leta å leta... haha man måste tämka på d spelet.... å undersöka mykket :P ha d! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 5 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2005 Du ska till Goron Village! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lakris Skrivet 5 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2005 Jag har fastnat kommer ingenstans vad ska jag göra för att komma vidare har klarat forest tempel vad gör jag nu kolla var det blinkar på kartan och vad din navi säger Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knölföda Skrivet 22 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2005 :evil: Gå till gloron city stopa den där figuren som rullar runt sen går du till de stälet som king goron finns äller vad han heter flytta på det stora blocket sen är det bara att orentera runt. Detta kom jag på lätt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jay Skrivet 21 April 2005 Rapport Dela Skrivet 21 April 2005 Eller kan du fara till Temple of Light för att bli liten och skaffa Eye of truth i kakariko village Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wetter Skrivet 22 April 2005 Rapport Dela Skrivet 22 April 2005 Om du drar till "Temple of Time" så lär du dig en ny låt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg