Hoppa till innehåll

Spel Tips...?

Gäst Soffan

Rekommendera inlägg

Gäst Soffan

Tjenare ^_^

Jag skulle gärna vilja ha lite tips om några bra spel. Helst Rpg och Action spel. Har tänkt att köpa Sagan Om Tredje Tidsåldern men vet inte om det är så speciellt roligt spel. Något förslag och motiveringar om spelet vill jag gärna också ha. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Soffan

Motivering? Tekken Tag tycker jag inte är något speciellt roligt. Man bara slåss ju... Man ska kunna göra något, Som på San Andreas. Ett riktigt Rpg men jag ska nog fundera i lugn och ro istället.

Det kom ju inte direkt många förslag ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Motivering? Tekken Tag tycker jag inte är något speciellt roligt. Man bara slåss ju... Man ska kunna göra något, Som på San Andreas. Ett riktigt Rpg men jag ska nog fundera i lugn och ro istället.

Det kom ju inte direkt många förslag ^_^

SA är kul, där kan man göra mycket, och på Tekken Tag så finns det många klurigheter

GTA SA ska du köpa tycker jag,

Redigerat av lakris
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Soffan

Tack ^_^

Spelade nyligen GTA 3 för omkring tre minuter och fick en känsla av att prova på SA. Så det blir nog det. Tack för hjälpen(Lakris & Sweet).

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Soffan

Tack ^_^

Spelade nyligen GTA 3 för omkring tre minuter och fick en känsla av att prova på SA. Så det blir nog det. Tack för hjälpen(Lakris & Sweet).

Spelat det, klarat det... ^_^ Men tack iallafall.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...