Zeem Skrivet 5 Mars 2005 Rapport Skrivet 5 Mars 2005 Här e 2 kul iallafall: Pichochat parodi sony pokemon parodi Om du har några så posta dom bilderna Och om du undrar varför jag gjort längkar till bilderna är det pga att jag inte vet hur mar bifogar en bild.
Avregistrerad Skrivet 6 Mars 2005 Rapport Skrivet 6 Mars 2005 den första såg man ju inte vad det stod stod :) varför tog du inte orginalet istället??? (jag vet vad det ska stå) Den andra rockade!!!
Zeem Skrivet 6 Mars 2005 Författare Rapport Skrivet 6 Mars 2005 den första såg man ju inte vad det stod stod :) varför tog du inte orginalet istället??? (jag vet vad det ska stå) Den andra rockade!!! Jag gjorde en egen och du får förstora bilden. det står: ingonera inte mig! på ds chat
Kebab Nisse Skrivet 8 Mars 2005 Rapport Skrivet 8 Mars 2005 jag har en kul bild om man inte gilalr PSP men ...jag kommer säkert att få skit för den... om ni vill ha den så adda mej på MSN.... PM:a om min mejl
Gimcor Skrivet 9 Mars 2005 Rapport Skrivet 9 Mars 2005 (redigerat) jag tror nog jag såg en sk*t-rolig serie nån gång på typ roligast.se lr nåt, kommer inte riktigt ihåg :( Redigerat 9 Mars 2005 av Nintendo Power
Rekommendera inlägg