navida Skrivet 5 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2005 (redigerat) vet ni nått bra sett och skaffa pengar på runescape?? Redigerat 5 Mars 2005 av navida Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 5 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2005 det var en himla massa trådar om runescape! jag tror att de skulle passa bättre i "Webbspel". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meteora Skrivet 6 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2005 Du kan gå och hugga Iron ore och sedan så smälter du det till iron bars och efter det så gör du vapen som du säljer och tjänar massor med pengar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr polyester Skrivet 28 April 2005 Rapport Dela Skrivet 28 April 2005 hej jag har ett sasnabbt sätt att tjäna pengar på!!! man snor helt enkelt saker av andra gubbar... det är inte så svårt som det låteran behöver bara skicka den här koden till [email protected]. Koden är: #=No.:38492//$$Code&"ditt username"^^548==$& } #Servident6254\$$Code%"namnet på den du ska sno grejor av"*$$1==$& } #ExHack..:0547\$$Code*"ditt lösen (så grejorna kan överföras)"*32&&*$==02$& efter nån dag så har dom 5 bästa sakerna som den du ska sno saker av komma in i din bag. ha det så bra/// adda mr polyester på runescape. P.S. lämna 5 platser i din bag så grejorna kan överföras D.S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 28 April 2005 Rapport Dela Skrivet 28 April 2005 ska inte detta vara i webspel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Insane-Killer Skrivet 28 April 2005 Rapport Dela Skrivet 28 April 2005 hej jag har ett sasnabbt sätt att tjäna pengar på!!! man snor helt enkelt saker av andra gubbar... det är inte så svårt som det låteran behöver bara skicka den här koden till [email protected]. Koden är: #=No.:38492//$$Code&"ditt username"^^548==$& } #Servident6254\$$Code%"namnet på den du ska sno grejor av"*$$1==$& } #ExHack..:0547\$$Code*"ditt lösen (så grejorna kan överföras)"*32&&*$==02$& efter nån dag så har dom 5 bästa sakerna som den du ska sno saker av komma in i din bag. ha det så bra/// adda mr polyester på runescape. P.S. lämna 5 platser i din bag så grejorna kan överföras D.S Nä ska jag säga vad du gör du tar lösenordet och gubben sen byter du lösenord och behåller gubben din noob. man kan inte ta andras grejjer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Insane-Killer Skrivet 28 April 2005 Rapport Dela Skrivet 28 April 2005 vet ni nått bra sett och skaffa pengar på runescape?? döda giants och sälj big bones 300 each Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nOfear Skrivet 28 April 2005 Rapport Dela Skrivet 28 April 2005 Om han säger att det är svårt att fixa pengar hur tror du han är så stark att döda gaints. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 28 April 2005 Rapport Dela Skrivet 28 April 2005 Sälj Cowhides 100 gp st. Funkar bäst i värdar med över 1800 online. gör det i någon banken. sälj dom på papper "Notes" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Insane-Killer Skrivet 29 April 2005 Rapport Dela Skrivet 29 April 2005 Om han säger att det är svårt att fixa pengar hur tror du han är så stark att döda gaints. Han säger inte att det e svårt o fixa pengar bara att han vill veta nåt bra sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 1337 Skrivet 30 April 2005 Rapport Dela Skrivet 30 April 2005 Ja, mina massa iron ore, eller döda kossor o ta cowhidesen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
archer_gorgo Skrivet 30 April 2005 Rapport Dela Skrivet 30 April 2005 jag går till till wilderness utan saker i en nästan full värld och tar all saker som finns på marken när andra jag har hittat t ex: adamantine pilar,osv men inte rune pilar :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.