Mugaga Skrivet 6 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2005 Jag ska starta ett rs team......Namnet på teamet vet jag inte...Kom görna med ett namnförslag.... :rolleyes: Jag är bara i lvl 34.... :lol: Fäg vilken lvl du är i...... Medlemmar: JaDa(Jag) :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 6 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2005 (redigerat) Men nu börjar ju alla att starta efter att Zelos och jag startade! :angry: Varför inte gå med i devils pack? Vi har bra medlemar! Och får bara bättre och bättre! Är man duktig kan man till och med få lön! Redigerat 6 Mars 2005 av 35 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mario Skrivet 6 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2005 vad e devils pack? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 6 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2005 Ett runescape team Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mugaga Skrivet 6 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2005 men sluta skriva det här då!!!!!!!! :angry: :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vet_inget Skrivet 6 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2005 man får väl göra sina egna team om man vill,eller bästemer du det eller?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 7 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2005 man får väl göra sina egna team om man vill,eller bästemer du det eller?? Nej har något sagt det eller? JaDa:Kan ditt team och devils pack sammarbeta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mario Skrivet 7 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2005 hur monga e med i devils pack??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.