Hoppa till innehåll

Goldeney 007 (behöver Värkligen Hjälp!)


Gäst Andreasswf

Rekommendera inlägg

Gäst Andreasswf

jo jag behöver hjälp me att........ ni vet när man ska skriva massa grejer asså koder när man kör uppdrag ska man skriva det när man har på klockan eller när man bara står och jag fattar inte ett dugg när jag knappar inn koderna så provar jag om jag tex är odödlig så blir jag skadad!

 

ps: ni kan också lägga koder här i inlägget asså är det control padden som dom menar tex upp ner eller är det den där svarta som man också kan ta upp ner???

 

Lägg in väl förklarade koder också snälla! :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Andreasswf

coolt visst funkar inte fusken fattar nada och så e spelet för hårt (klara alla banor på alla svårighetsgrader för att komma till sista banan!)

 

plus att man får lite fusk då men.............

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Här kommer ett exempel hur du trycker in fusken

 

L+ner

R+c-höger

L+r+ner

 

För att trycka in koden,håll nere L knappen, och tryck sedan ner på kontroll padden. slepp båda knapparna. håll nere R knappen,å tryck sedan c(controll pad)-höger. Slepp båda knapparna. håll nere L+R knapparna och tryck sedan ner på controll padden. släpp sedan alla knapparna.

 

Hoppas du fattar det här. om du fattar så ha så kul med fusken!!! :cool:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

OK!!

GoldenEye Lektion!!

Dagens lektion är...

Hur Man Knappar in koder.

Exempel:

L + A

RL + c-upp

 

Håll in L knappen och håll in A knappen sen släpp dom.

Sen håll in R och L knappen sen C-Upp knappen sen släpp dom.

osv...

om man är på en bana och ska skriva in dom ska man gå till ett säkert ställe och knappa in koderna där.

om man ska lägga in ett fusk på Cheats menyn ska man bara gå in där och skriva in en kod sen ska man höra ett ljud sen trycker man på B och går in på menyn igen så finns fusket där.

 

om du ska trycka upp, ner, höger eller vänster så gör det på STYRKORSET.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...