Gäst Andreasswf Skrivet 6 Mars 2005 Rapport Skrivet 6 Mars 2005 nån som vet hur man får den vill ha den har hört att NÄR den "hatchas" så blir den en ´pokemon som ser utt som ett frågetecken i en ring eller som två:?? alltså jag menar det två frågetecken Helt wierd va men snälla säg om nån vet så e ni :cool: a
Ray2704 Skrivet 30 Mars 2005 Rapport Skrivet 30 Mars 2005 Verkar vara omöjligt att få ett sånt ägg. Ett frågetecken i en ring är inget pokemon,det betyder att det är ingen data på den pokemonen som ska vara där på pokedex. Men om det finns ändå så leta,för jag vet inte nåt om det.
KevenNr1 Skrivet 6 April 2005 Rapport Skrivet 6 April 2005 hur får man bad egg snälla säg ja har ruby spel vad har du
neXo Skrivet 6 April 2005 Rapport Skrivet 6 April 2005 Bad egg tror jag att man får via AR. Men när det hatchas så får du ett virus i ditt pokemon suby kasset. Det hjälper inte om du börjar om eller lämnar in det på lagning. = Ditt spel går sönder inuti och kan aldrig mer använda det!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Rekommendera inlägg