Gäst Andreasswf Skrivet 6 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2005 kan nån hjälpa mej att hitta bad egg när det hatchas blir det en pokemon som ser ut som 2 frågetecken eller ett frpgetecken i en ring Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rukario Skrivet 6 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2005 Hatcha inte Bad egg.Min kompis sa att det finns ett virus i det och kommer pajja ditt spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GutenLOL Skrivet 7 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2005 (redigerat) Öööö, vad är Bad Egg? :unsure: Redigerat 7 Mars 2005 av Robban-11 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rukario Skrivet 7 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2005 Öööö, vad är Bad Egg? :unsure: Det är ett ägg som har ett virus i sig istället för en pokemon.Om du hatchar ägget så kommer du pajja hela spelet och du kommer inte kunna laga spelet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 7 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2005 men vilket spel snackar ni om? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lakris Skrivet 7 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2005 (redigerat) men vilket spel snackar ni om? :huh: Ruby,Saphire,Fire Red,Leaf Green, nått av dom eller?? Redigerat 7 Mars 2005 av lakris Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 7 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2005 ja men det skiter jag i jag har två ruby så snälla sig var man får den för ett ruby är testkanin Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 8 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2005 Gör det inte! Då dör ju lilla testkaninen! :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
minilena Skrivet 9 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2005 Själv så tror jag int på det där med virus som pajar spelet,men kanske det berömda Pokémonviruset...Se http://www.serebii.net/games/pokerus.shtml så hajar ni. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rukario Skrivet 9 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2005 PokeRus pajjar inte spelet det gör så att pokemonens stats går högre upp än vanligt när man levelar upp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 9 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2005 men tillbaka till ämnet hur får man badegg snälla säg jag ger er poäng om ni förklarar bra och det funkar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ville10 Skrivet 11 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2005 Jag tror man måste använda AR Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg