GutenLOL Skrivet 14 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2005 snälla kan någon översätta det so står om badegg på serebii.net Jag gör det gärna men jag hittar inte texten. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
minilena Skrivet 14 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2005 Err,VAR på Serebii hittar man texten? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 14 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2005 Värkar som ingen hittar den,men egentligen behöver man ju bara söka på Bad egg på Google Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anorectic Skrivet 14 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2005 (redigerat) bad egg gör INGENTING mot ditt spel. men den är helt värdelörs eftersom den bara kan tackle och inte kan lära sig nån attack vare sig det är hm/tm eller upplevling Redigerat 14 Mars 2005 av Anorectic Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
EMO Skrivet 15 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2005 (redigerat) jag pajja mitt ruby med bad egg :unsure: det hade jag köp i england och då fanns inte det i sverige Redigerat 15 Mars 2005 av .:CatGirl:. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 15 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2005 Värkar som ingen hittar den,men egentligen behöver man ju bara söka på Bad egg på Google Hehe,hade visst fel,när man sökte på BAd egg kom det upp bara ett slags band på sökningen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lakris Skrivet 15 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2005 bad egg gör INGENTING mot ditt spel. men den är helt värdelörs eftersom den bara kan tackle och inte kan lära sig nån attack vare sig det är hm/tm eller upplevling Vilken level har du kommit upp med den då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 15 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2005 no Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sas Skrivet 15 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2005 snälla kan någon översätta det so står om badegg på serebii.net gå in >här<och översätt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 15 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2005 Men det är ju inte Bad egg din idiot det är Pokerus ju! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
minilena Skrivet 15 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2005 *Tar fram starktvål och vatten till Rockodiles mun*Håll munnen i styr!Men,ja,det där handlar om Pokérus,vilket man VILL ha :huh: ...Jag ska leta efter texten nån stans. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sas Skrivet 15 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2005 men överseet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg