KazeN Skrivet 30 December 2003 Rapport Dela Skrivet 30 December 2003 jag försöker att adda spelet cs på steam.. men det funkar inte. i början så funkar allt jag skriver in cd-keyn och alltihopa. men sen när det står att cd-keyn registreras i steam så kommer det upp en annan ruta och där står det att cd-keyn inte kan registreras med steam. jag har inte en aning om vad orsaken är det står att 1 kan likna ett I eller L och 0 som O osv.. men jag har inte tagit fel är det någon som har samma problem eller haft samma problem och sedan löst det på något sätt? kan du i så fall berätta HUR jag kan fixa det jag börjar bli rätt sur på att det kommer upp samma ruta hela tiden.. /tack på förhand //KazeN^ :| Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nisse Skrivet 30 December 2003 Rapport Dela Skrivet 30 December 2003 ladda ner steminstall_cs.exe istället det r med steam och cs Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 30 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 30 December 2003 jag har laddatr ner steam installcs falala men det är ju i det det krånglar snälla hjälp mig?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nisse Skrivet 30 December 2003 Rapport Dela Skrivet 30 December 2003 men har du laddat ner det ska du ju inte behöva ladda cs från steam Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 30 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 30 December 2003 men har du laddat ner det ska du ju inte behöva ladda cs från steam va vadå? men asså.. jag ska typ "adda" cs som favorite game när man ska skriva in cd keyn osv.. det är där det krånglar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nisse Skrivet 30 December 2003 Rapport Dela Skrivet 30 December 2003 hadde du half-life innan ? asså vanliga där man kunde spela cs 1.5, för ja har inte fått skriva in någon cd key i mitt steam Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 30 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 30 December 2003 ja, jag har även 1.5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nisse Skrivet 30 December 2003 Rapport Dela Skrivet 30 December 2003 då kan ja tyvär inte hjälpa dejj :S för ja har inte fått något med någon cd key .. =/ sorry Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
henk_a Skrivet 31 December 2003 Rapport Dela Skrivet 31 December 2003 felet med saken är att steam har blivit så att du måste spela på en "valid" CD key... alltså dom som man laddar ner är inte "valid" dom är "invalid" alltså du måste köpa half-life och ta den CD keyn jag hade samma problem men jag fick CD key av en kompis... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 31 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 31 December 2003 felet med saken är att steam har blivit så att du måste spela på en "valid" CD key... alltså dom som man laddar ner är inte "valid" dom är "invalid" alltså du måste köpa half-life och ta den CD keyn jag hade samma problem men jag fick CD key av en kompis... ähum.. jag HAR köpt ett half-life med cd-key och inte laddat ner.. men det funkar endå inte vad ska jag göra? det funkar inte helt enkelt :cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
robinnydestedt Skrivet 31 December 2003 Rapport Dela Skrivet 31 December 2003 felet med saken är att steam har blivit så att du måste spela på en "valid" CD key... alltså dom som man laddar ner är inte "valid" dom är "invalid" alltså du måste köpa half-life och ta den CD keyn jag hade samma problem men jag fick CD key av en kompis... ähum.. jag HAR köpt ett half-life med cd-key och inte laddat ner.. men det funkar endå inte vad ska jag göra? det funkar inte helt enkelt :cry: hmmm, jag tror att det bästa du kan göra är att gå in på steampowered.com's(om du kan engelska) forum och fråga, där finns ju nåra som jobbar på steam. Där har iaf. jag fått en massa hjälp! eller så kan du testa avinstallera det och sedan installera igen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 31 December 2003 Rapport Dela Skrivet 31 December 2003 jag försöker att adda spelet cs på steam.. men det funkar inte. i början så funkar allt jag skriver in cd-keyn och alltihopa. men sen när det står att cd-keyn registreras i steam så kommer det upp en annan ruta och där står det att cd-keyn inte kan registreras med steam. jag har inte en aning om vad orsaken är det står att 1 kan likna ett I eller L och 0 som O osv.. men jag har inte tagit fel är det någon som har samma problem eller haft samma problem och sedan löst det på något sätt? kan du i så fall berätta HUR jag kan fixa det jag börjar bli rätt sur på att det kommer upp samma ruta hela tiden.. /tack på förhand //KazeN^ :| Jag hade inga problem med Cd-Keyn men det laggar som f@n! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.