Hoppa till innehåll

cs - steam krånglar


KazeN
 Dela

Rekommendera inlägg

jag försöker att adda spelet cs på steam.. men det funkar inte. i början så funkar allt jag skriver in cd-keyn och alltihopa. men sen när det står att cd-keyn registreras i steam så kommer det upp en annan ruta och där står det att cd-keyn inte kan registreras med steam. jag har inte en aning om vad orsaken är det står att 1 kan likna ett I eller L och 0 som O osv.. men jag har inte tagit fel är det någon som har samma problem eller haft samma problem och sedan löst det på något sätt? kan du i så fall berätta HUR jag kan fixa det jag börjar bli rätt sur på att det kommer upp samma ruta hela tiden..

 

/tack på förhand //KazeN^ :|

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

felet med saken är att steam har blivit så att du måste spela på en "valid" CD key... alltså dom som man laddar ner är inte "valid" dom är "invalid" alltså du måste köpa half-life och ta den CD keyn jag hade samma problem men jag fick CD key av en kompis...

 

ähum.. jag HAR köpt ett half-life med cd-key och inte laddat ner.. men det funkar endå inte vad ska jag göra? det funkar inte helt enkelt :cry:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

felet med saken är att steam har blivit så att du måste spela på en "valid" CD key... alltså dom som man laddar ner är inte "valid" dom är "invalid" alltså du måste köpa half-life och ta den CD keyn jag hade samma problem men jag fick CD key av en kompis...

 

ähum.. jag HAR köpt ett half-life med cd-key och inte laddat ner.. men det funkar endå inte vad ska jag göra? det funkar inte helt enkelt :cry:

 

hmmm, jag tror att det bästa du kan göra är att gå in på steampowered.com's(om du kan engelska) forum och fråga, där finns ju nåra som jobbar på steam. Där har iaf. jag fått en massa hjälp!

eller så kan du testa avinstallera det och sedan installera igen!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag försöker att adda spelet cs på steam.. men det funkar inte. i början så funkar allt jag skriver in cd-keyn och alltihopa. men sen när det står att cd-keyn registreras i steam så kommer det upp en annan ruta och där står det att cd-keyn inte kan registreras med steam. jag har inte en aning om vad orsaken är det står att 1 kan likna ett I eller L och 0 som O osv.. men jag har inte tagit fel är det någon som har samma problem eller haft samma problem och sedan löst det på något sätt? kan du i så fall berätta HUR jag kan fixa det jag börjar bli rätt sur på att det kommer upp samma ruta hela tiden..

 

/tack på förhand //KazeN^ :|

 

Jag hade inga problem med Cd-Keyn men det laggar som f@n!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...