KazeN Skrivet 1 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2004 robinnystedt jag har redan testat med tt avinstallera och sen installera igen.. det funkade inte. jag gick in på steampowered men där var det för krångloigt för mig att hitta.. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
henk_a Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 robinnystedt jag har redan testat med tt avinstallera och sen installera igen.. det funkade inte. jag gick in på steampowered men där var det för krångloigt för mig att hitta.. :P hmm... du kanske har användt CD keyn för många gånger? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The_One_And_Only Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 det e för att någon annan använder din CD-Key nån kan ha chansat å skriva inn en cd-key åsså va de din Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 2 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 går det att använda den för många gånger?! jag har inte kunnat använda den.. men vad ska man göra om någon har chansat min cd-key da?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 Asså gör det lätt när du har lagt in CD-key till HL då funkar allt ladda ner hela steam från www.fileshack.com den på 723MB sen så laddar du upp allt men då måsta du ha HL men helst int 1.5 då kommer 1.6 med din STEAM sen kan du köra lixom men "None problema". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WcDuck Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2004 ...... Jag säger bara 1 sak SLUTA ANVÄNDA 1.6 OCH SKITET STEAM!!! kör det hederliga 1.5 ffs :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :x :x :x :x Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.