Gäst Soffan Skrivet 6 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2005 (redigerat) Tänkte att vi kunde prata lite om Melodifestivalen. Värdarna, musiken och artisterna. Vilka Artister ni vill ska vinna Melodifestivalen. Själv tycker jag Nordman - Ödet Var Min Väg är en otroligt skön sång. Men vad tycker ni själv? Redigerat 6 Mars 2005 av Rowyn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dysfunction Skrivet 6 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2005 Jag tycker att melodifestivalen förstörs i samband med det här nya...mer öppnare urvalet av sånger/genrer. Raplåtar har ingenting att göra med melodifestivalen...det är lika sjukt som att sända in en Black Metal låt som bidrag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
msxmsx Skrivet 7 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2005 ja tycker att det är bra att dom lägger in lite mer musik stilar fast jag är väll inte så förtjust i nån av låtarna ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 7 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2005 Jag säger bara en sak.. Skaffa en orkester. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toxic! Skrivet 7 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2005 Jag såg bara melodifestivalen två gånger det var i Skellefteå och Växjö några låtar ar dåliga men dom flesta i Skellefteå ar bra. Ps.Jag bor i Skellefteå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frezy_man Skrivet 8 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2005 Jag gillar inte melodi festivalen över huvud taget. 80 % dynga 16% inte dynga-men inte bra 4% bra...lyssnings bart ni får ursäkta mig...men jag försöker undvika "homo festivalen"...eller vad DI KALLART där på aftonbladet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 9 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2005 Jag tycker att det är ganska bra, nanne grönwall, the wallstones, tycker jag har varit bra :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 9 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2005 Oj... Ovanlig reaktion. Visste inte att det var så många som tyckte det var så dåligt. Själv tittar man efter musiken och om det blir några roliga klipp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Adema Skrivet 10 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2005 orkar inte lyssna på skitmusiken skulle vara bättre om dom bytte ut den festivalen mot en hårdrocks festival Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lubb-lisa Skrivet 10 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2005 ja tycker dom flesta låtarna i melodifestivalen är redigt dåliga.. det låter som om nån har skrivit klart dom på 5min... bara tråkig och onödig "underhållning" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lubb-lisa Skrivet 10 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2005 när är det final? :blink: det är mkt jobbigare nu med alla deltävlingar.. och att man måste ringa in 5000ggr för att rösta....... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 10 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2005 Melodifestivalen SUUUUUUUUUUUUGER!!!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.