lubb-lisa Skrivet 10 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2005 Jag vet!!! De vill att man ska rösta jättemycket så att de kan få jättemycket pengar!!! Finalen är på lördag 12/3 ja det är jävligt iriiterande.. bätter förr... så finns det ju 7 olika nummer att ringa också eller nåt... fyfan.. och låtarna suger också... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 12 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2005 Jag vet!!! De vill att man ska rösta jättemycket så att de kan få jättemycket pengar!!! Finalen är på lördag 12/3 7? :blink: ;) Är det inte två? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 12 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2005 Tyvärr, så tycker jag att årets Melodifestival varit totalt värdelös. Inget bra. Hon som sjöng A Different Kind Of Love hade jävligt fräck röst. Rökig och sprängd. Ung är hon också, får bli min favorit ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 12 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2005 Jag tycker att Melodifestivalen 2005 har haft JÄTTEDÅLIGA låtar! Men jag tycker låten "A different kind of love" ska vinna. SKOJAR DU!??? DET VAR DET SÄMSTA JAG NÅNSIN HÖRT!!!! NANNE VAR BÄST!!! Synd att martin vann :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 12 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2005 Jag tycker att Melodifestivalen 2005 har haft JÄTTEDÅLIGA låtar! Men jag tycker låten "A different kind of love" ska vinna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dysfunction Skrivet 12 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2005 FEL J-A LÅT VANN!!! Det är det enda jag kan säga!! HUR i h-e kan ni rösta på Las Vegas! Förklara för mig. Sverige kommer ju inte ens komma top10 med den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst volvotobben Skrivet 12 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2005 jag titta inte ens på skiten så jag bryr mig inte men fel låt vann Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 12 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2005 Fel låt och fel låt. Gå upp och sjung själv.. Det var bättre för, ja. Diggilo-Diggi-Lej *nynnar*.. ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 12 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2005 jag titta inte ens på skiten så jag bryr mig inte men fel låt vann Och hur f*n kan du påstå att fel låt vann då? :huh: Hade alla tyckt att rätt låt vann hade du hyllat låten. Kappvändare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst volvotobben Skrivet 12 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2005 ne men mina föräldrar tycktke den va bra så jag måste ju tycka tvärt emot ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 12 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2005 ne men mina föräldrar tycktke den va bra så jag måste ju tycka tvärt emot ^_^ Men du har inte hört låten? :huh: Av de jag hört har Nordman varit bäst iallafall. Jag får väl lyssna på resten på http://svt.se/mel05 innan jag kan kommentera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst volvotobben Skrivet 12 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2005 har hört den men tyckte den var dålig nanne skulle vunnit Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.