SmeK Skrivet 6 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2005 hjälp mej med hogwarst det är svårt fattar noll hur får man pengar i entligen??? :cry: hjälp mej med allt nån snälla :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 6 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2005 (redigerat) Först vill jag säga att det heter Hogwarts.nu! Nu ska jag säga hur man får pengar! Det finns faktiskt olika sätt, Jag ska berätta vilka sätt som finns (vad jag vet) 1. Du kan hitta mynt i Quidditch planen (där spelen finns), Bibloteket och hos Laban! Du måste klicka på mynten innan dom andra för om nån annan gör det så får dom pengarna! Man kan få dessa valutor: 3 knutingar, 2 siklar, 9 siklar, 1 galleon och 2 galleoner! 2. Det andra sättet är att spela "Vem vill bli galleonär", Som du kan spela 2 gånger per dag och det högsta du kan vinna på en gång är 50 galleoner! Behöver du mer hjälp så PM:a mig! =) Redigerat 6 Mars 2005 av DonaldDuckGenius Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SmeK Skrivet 7 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2005 ok tack skit sysst av dej :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SmeK Skrivet 7 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2005 föresten vart är lababn :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 7 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2005 (redigerat) första sidan(när du loggat in) men inte alltid.(uppdatera ;)) Redigerat 7 Mars 2005 av -=jedi knight=- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.