Hoppa till innehåll

Mitt Lilla Besök Hos Mellanmjölk.


pollenallergi
 Dela

Rekommendera inlägg

Tja.. Jag skulle ju till skåne så jag passade på att hälsa på våran kära Mellanmjölk ett litet tag. Nåja, här kommer det.

 

Dag 1

 

Jag anlände till Höör ungefär 16.00 och klev in i MeM's pappas arbetsplats, där träffade jag en skäggig, men trevlig man och hans två söner. Victhor och Filip (Victhor=Mellanmjölk). Sedan åkte vi hem till honom och Victhor visade mig runt i deras hus.. Jag packade upp och bäddade lite, sen satte vi oss och slösurfade lite innan det var dags att dra iväg till en av Victhor's polares fest.. Där mötte jag 5 mer eller mindre seriösa personer som vi hade ganska roligt med. Ehm, det hela slutade med att jag imiterade en kille som hette Albin när han snackade om sin kompis Harris XD.. Sen gick vi till Höör's livs och köpte lite godis och cola. Vi satte oss framför GCn och lirade Donkey Konga och dyl. in på småtimmarna (Jag vann alla matcher i DK utom 1 !). Sen somnade vi mäta och belåtna.

 

Dag 2

Vi vaknade runt 11.00 och gick upp för att käka frukost. När det var gjort tog vi det lite lugnt tills lunch då vi satt och snackade om när Filip's gamla tamagotchi skulle fylla år och den dog precis när de skulle se det. Typ.

Filip är en väldigt intressant person, han är 19 år (rätt nu) och är en rolig typ. Han skämtar mycket om mycket och fick mig att asgarva med mjölk i munnen ett antal gånger. Nåja, dagen flöt på som en vanlig tv spelares dag.. Vi såg När lammen tystnar btw..

 

Dag 3

Vaknade runt 10.30 och den här dagen åkte jag hem.. Inte så mycket att säga, vi lirade lite Oddworld :S.. Den stora händelsen var väl att en Intercity biljett till sthlm kostade 600 spänn -.-.. Drygt. Som tur va hade Victhors morsa packat ner lite godis i min väska så det löste sig.

 

Allt som allt så tyckte jag att vi hade det trevligt, men jag skulle velat sett lite mer trumpet spelande från våran sida O.o..

 

Text reserverad mot spydiga kommentarer.

 

EDIT: ~

 

EDIT2: Passar också på att tacka admin för denna underbara sida :)

Redigerat av NesseN
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 50
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Nåja. Jag får väl göra en version av det hela XD.

 

Dag 1

 

Jag kutar hem från skolan, stormkäkar en macka och ränner ner till min fars jobb. Där nere träffar jag en pipig lillebror, en trevlig farsa och en lång, blond sak. Saken kallar sig för August. NesseN. Vi "åker" hem till mig, i deras "bil". Bilen fungerar ungefär med kvalité som min nätverksanslutning, flera kan vittna om att det är negativt. Hemma hos mig plockar vi upp sakerna, fixar lite, och sen drar vi till min lokala svettkompis. Där käkar vi, har allmänt skittrist och sen skuttar vi mot Höörs Livs. Investerar i läsk och godis, sen spelar vi Gamecube. Resultatet sög. Sen sov vi, om jag inte minns fel.

 

Dag 2

 

Vi vaknar, på morgonen, och käkar frukost. Sen typ, spelar vi nåt spel skulle jag förmoda. Ännu mer spel. Vi varvar hela Hitman i FPS läge, utom första och andra banan (xD). Sen är det Melodifestivalen, tittar på den. Sen När Lammen Tystnar. Sen sova.

 

Dag 3

 

August åker hem.

 

Nåja, trist vart det inte i alla fall.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...